Beetje rare vraag denk ik maar ik heb mijn stereoset aangesloten via de speakeruitgang, kan ik de line in of mic-ingang softwarematig omschakelen zodat ik ook mijn boxen nog kan aansluiten 
Thnx, Kevin
Thnx, Kevin
Verwijderd
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Geluids verlies is dús kwaliteits verlies.Op zondag 18 februari 2001 14:01 schreef The_Operative het volgende:
nee, een splitter heeft geen kwaliteitsverlies..
alleen wel geluidsverlies... (je geluid wordt 2x zo zwak) dus gewoon ff alles 2x zo hard zetten en klaar!!!!!!
Jouw versterker misschien;)Op zondag 18 februari 2001 14:04 schreef Tweakert het volgende:
[..]
Geluids verlies is dús kwaliteits verlies.
Wanneer je nl. (zoals jij zegt) alles ff 2 keer zo hard moet zetten, moet je versterker 2 keer zoveel power leveren. En dat vinden versterkers nooit zo leuk want veel versterkers gaan dan vervormen als je ze (bijna) voluit zet wat dan wel nodig is.
(Of zeg ik nu iets heel doms??)
Verwijderd
Ik praatte meer in het algemeenOp zondag 18 februari 2001 14:14 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Jouw versterker misschien;)
Verwijderd
Ja psies wat ik bedoel.Op zondag 18 februari 2001 16:27 schreef mweert het volgende:
Effe om het verhaal duidelijker te maken.
Door het gebruik van een splitter krijg je
geen kwalitiets verlies, alleen wordt
het geluid afgezwakt door de twee aangesloten vebruikers.
Hierdoor gaat de versterker niet eerder vervormen, omdat de voorversterker een zwakker signaal krijgt moet je gewoon de volume knop hoger zetten om de geluidsdruk hetzelfde te krijgen als bij 1 verbruiker