Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:39
Gister avond heb ik Windows Service Pack 1 geinstalleerd, de Nederlandse versie. Daarna heb ik de PC afgesloten. Op dit moment crasht continue mijn Windows Explorer, als ik hem start, en dan naar een map ga, crasht hij. Probleem is dus, dat ik geen idee heb wat er fout is, want de installatie ging perfect. Ook heb ik niet echt een back up (of Vista moet dat automatisch maken). Een format is niet heel erg, maar wel weer veel gedoe. Wie heeft nog meer dit probleem, en wie weet er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Killzone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:50:
Gister avond heb ik Windows Service Pack 1 geinstalleerd, de Nederlandse versie. Daarna heb ik de PC afgesloten. Op dit moment crasht continue mijn Windows Explorer, als ik hem start, en dan naar een map ga, crasht hij.
Heb je software geinstalleerd staan die zich in je contextmenu schoffelt (winrar, zip, dat soort dingen) die mogelijk niet geheel compatible meer is en nu finaal op de keien beland? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:39
Dat zou kunnen, ik heb WinRar in ieder geval geinstalleerd, en wat andere prog's die dat soort dingen doen. Ook heb ik de Shell Extension geinstalleerd van Trackmania Forever (direct na de SP geinstalleerd).

Ik ga even zoeken, goede tip! Enige rare is, is dat het ook gewoon in ''Deze Computer'' gebeurt. Daar zou hij gewoon normaal moeten doen, aangezien daar geen speciale bestanden oid staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier het zelfde probleem. Inmiddels 'Unlocker' gedeinstalleerd, en vooralsnog geen nieuwe crash van explorer gehad.

edit: blijkt helaas niet de oplossing. 100% te reproduceren door het rechtsklikken op de (met CCleaner geleegde) prullenbak

inmiddels ook VLC en Winrar gedeinstalleerd, opnieuw opgestart en nog crashes van Explorer.exe.
T gekke is ook dat die geen rapporten aanmaakt

[ Voor 58% gewijzigd door AllSeeyinEye op 16-04-2008 22:27 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+