Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Smartcard reader bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op school de opdracht gekregen om een smartcard reader te bouwen. Ik was hiermee bezig met een AVR maar het loopt helemaal niet van een leien dakje.

Nu zoek ik iemand die hier al enige ervaring mee heeft. Het gaat om de ID van een smartcard uit te lezen dus niet de gegevens die op de kaart staan (hiermee gaat er een slot open) ik heb al een heel codeslot uitgewerkt maar de identiteitskaarten lezer is als uitbreiding.

Annyhow wie o wie kan mij uit mijn miserie halen? 8)7

Ohja voor de mensen die toevallig elektor(Elektuur)

December '97
Januari '98
November '98

ergens liggen zouden hebben daar staat informatie over smartcards in alleen kan ik ze maar nergens bemachtigen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 16:17 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Wat is je probleem precies? Zonder een beschrijving van wat je doet, wat er fout gaat en wat je daaraan hebt proberen te doen, komen we niet veel verder.

Kan je de Elektuur-artikelen niet van http://www.elektor.nl/ downloaden? Kost je iirc iets meer dan een euro, da's ook de wereld niet lijkt me.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
Sprite_tm schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:31:
Wat is je probleem precies? Zonder een beschrijving van wat je doet, wat er fout gaat en wat je daaraan hebt proberen te doen, komen we niet veel verder.

Kan je de Elektuur-artikelen niet van http://www.elektor.nl/ downloaden? Kost je iirc iets meer dan een euro, da's ook de wereld niet lijkt me.
het probleem is gewoon de manier van betalen kheb nog geen internet bankier account :s

Annyhow over het probleem ja het probleem is dat de schakeling gewoon niets doet. De detectie van de kaartlezer of er een kaart in zit werkt wel maar veel meer als dat komt er ook niet uit. Kga vandaag nog eens rap men schakeling aan de scoop uitmeten en dan zou ik er een beter zicht op moeten hebben (het zou kunnen dat men avr niet 100% meer functioneert) maar daar zal ik morgen een beter zicht op hebben.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Het punt is dat 'hij doet niets' een observatie is, geen vraag. Daar kunnen wij in z'n algemeenheid verrekte weinig mee; het kan namelijk aan zo ongeveer alles liggen dat hij 'niets doet'. Ik ga je topic toch sluiten: zonder een concrete vraag is 'ie namelijk niet echt goed voor zo heel veel. Als je je probleem wat beter gelocaliseerd hebt, mag je om mij een nieuw topic openen, maar geef dan wel een heel stuk meer informatie dan dat je nu gedaan hebt aub, anders kunnen we er alsnog geen fluit mee.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.