Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen! Ik zag vandaag bij bartsmit pes2008 voor 15 eurotjes liggen dus lijkt me wel een goed aanbod:P. Ik heb al fifa 08 maar die stottert heel erg als ik het speel het beeld blijft enorm hangen geen idee wat er aan de hand is (ik gebruik chillstream controller). Dus ik heb besloten om morgen pes2008 te kopen om hem online te spelen. Nu zocht ik een beetje op het internet en zag ik dat er veel problemen waren met het spel :S online. Mijn vraag is zijn die problemen al opgelost en kan je dus nu normaal zonder dat je problemen hebt online tegen andere mensen?

Alvast bedankt :D

• Robin_B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11 16:33
Ja en nee. Je blijft nog steeds last hebben van lag, maar ik ben er na een potje of 20 wel aan gewend geraakt.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:58:
Hey mensen! Ik zag vandaag bij bartsmit pes2008 voor 15 eurotjes liggen dus lijkt me wel een goed aanbod:P. Ik heb al fifa 08 maar die stottert heel erg als ik het speel het beeld blijft enorm hangen geen idee wat er aan de hand is (ik gebruik chillstream controller). Dus ik heb besloten om morgen pes2008 te kopen om hem online te spelen. Nu zocht ik een beetje op het internet en zag ik dat er veel problemen waren met het spel :S online. Mijn vraag is zijn die problemen al opgelost en kan je dus nu normaal zonder dat je problemen hebt online tegen andere mensen?

Alvast bedankt :D
Geen idee of je PES al hebt gehaald, maar toch nog even een reactie van mij.

Om eerst je vraag te beantwoorden het het online met PES gaat: nou, het is een beetje gemengde meningen, maar de meeste zijn er wel mee eens dat het niet goed is. Zoals Robin_B aangeeft wen je er misschien wel aan, maar dat maakt het nog steeds niet goed. Na twee patches (waarbij niet eens bekend is of dat de online problemen moest oplossen) is er nog steeds sprake van lag en andere onbedoelde verschijnselen, zoals het verspringen van spelers. Ik speel zelf niet veel online dus kan je de situatie nu moeilijke goed vertellen. Even een vraagje wil je het spel alleen/voornamelijk online spelen? Dan zou ik het toch wel afraden.

Over het algemeen hoor ik weinig klachten over Fifa 08. Misschien is het beter om dat probleem proberen op te lossen? (Lees daarbij eerste de FAQ en start als je probleem niet kan oplossen een nieuw topic. Edit: of kijk even hier: [Fifa 08] Spel loopt traag)