Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Excel] Grafiek met gegevens meerdere werkbladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er een mogelijkhied waarmee ik in excel een grafiek kan maken op noem het eens "werkblad 1" die gegevens bevat van werkblad 2 cel c1, werkblad 3 cel c1, werkblad 4 cel c1, etc. etc. etc.??

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan geen 2e werkblad selecteren.
Ik werk met office 2007
bedankt

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
=Blad1!$A$1

Blad1 is dan de naam van je werkblad. $A$1 = dan cel A1

[ Voor 14% gewijzigd door the-edge op 16-04-2008 15:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
snelle reactie, bedankt!! maar hoe krijg ik vervolgens een blad 2 erbij, en blad 3 etc. etc.??

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Kan dat niet met =Blad1!$A$1;Blad2$A$4;Blad3$1$5 ? Wat heb je eigenlijk zelf zoal geprobeerd? En heb je al op Google gezocht? Of op de Microsoft website?

[ Voor 28% gewijzigd door the-edge op 16-04-2008 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb op google gekeken, maar daar gaat het alleen om enkele bladen.

zoals jij het neerschrijft heb ik het zelf al geprobeerd, maar dat mag er niet in staan, dan krijg je de foutmelding dat die tekens niet toegestaan zijn!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47

Reptile209

- gers -

Waarschijnlijk moet je dan komma's gebruiken in plaats van puntkomma's. Klik anders eens op het knopje rechts van het invulveld. Dan kan je naar een tab bladeren, selecteren, volgende tab, met Crtl ingedrukt nog een stuk selecteren, etc.
Of maak een totaal-blad waar je de juiste data bij elkaar zet, da's makkelijker als je nog een keer wat wil veranderen of nakijken.

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1