Ik heb exact hetzelfde probleem.
Heb het zojuist nogmaals geprobeerd. Duurt meer dan een uur om het te deinstalleren, vervolgens krijg je de melding het verwijderen van de servicepack is mislukt, de wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Dat duurt vervolgens weer een dik uur... En je bent weer terug bij af... Alleen ben je een dikke 2 uur van je tijd kwijt.
Zucht...
//Edit
Heb verschillende dingen geprobeerd. Alle drivers vernieuwd naar de laatste WHQL versies. Alle patches/hotfixes na de SP RC1 verwijdered. Etc. etc. etc... Niks helpt dus. En op Technet van MS helpen ze al helemaal niet. Ik heb ook voldoende ruimte vrij (21 GB), dus dat kan het ook niet zijn...
Ook werkt die tool totaal niet op mijn Vista. Krijg één of andere melding dat die niet voor mijn systeem geschikt is ofzoiets.
Wat ook wel "grappig" is om te melden, is dat ik na de poging om SP1 RC te deinstalleren opgescheept zit met een dump van 17 GB. Uiteraard valt dit te verwijderen, maar toch.
Oh ja, is het niet mogelijk (zonder van alles kwijt te zijn) om Windows Vista opnieuw te installeren, dus een clean install, zodat ik vervolgens meteen SP1 x64 eroverheen kan gooien? Ik heb eigenlijk weinig zin om alle programma's, games, savegames, documenten, kwijt te raken zoals jullie wellicht kunnen begrijpen.
[
Voor 145% gewijzigd door
Verwijderd op 21-04-2008 18:43
. Reden: Extra informatie ]