vraagje.... Hoe kun je zien of je processor is doorgebrand/of stuk is? en dan bedoel ik aan de buitekant...
Als de core bruingeblakerd is
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Aan de bovenkant zie je waarschijnlijk niks, als aan de onderkant een stickertje zat of zo dan is dat volledig verbrand ...Op zondag 18 februari 2001 13:35 schreef Fopma het volgende:
vraagje.... Hoe kun je zien of je processor is doorgebrand/of stuk is? en dan bedoel ik aan de buitekant...
Of : ruik er gewoon eens aan
DD
Verwijderd
Yep, je kan het in ieder geval ruiken, eerst stinkt ie gewoon en daarna blijft ie nog ruiken voor een paar daagjes.
Ik weet er helaas alles van...
Ik weet er helaas alles van...
Als wat hierboven staat waar is heb ik 2 Cellys (566 en 600) voor niks weggegooid 
Ik rook iig niks
Heb die 566 opgeblazen met hoog voltage, en van die 600 weet ik nog steeds nietr hoe e dood is gegaan (als ie al dood is )
Ik rook iig niks
Heb die 566 opgeblazen met hoog voltage, en van die 600 weet ik nog steeds nietr hoe e dood is gegaan (als ie al dood is )
Als hij gaar ruikt,
en je kan er met een vork in prikken.
afgieten en serveren met een room sausje.
en je kan er met een vork in prikken.
afgieten en serveren met een room sausje.
1+1+1 = 1
Verwijderd
Als je processor aant doorfikken is ruik je dat in elk geval snel genoeg. Geeft een heel sterk metalige geur (alsof er iets gelast wordt)... dat is dus uit eigen ervaring: voor de gein met een vriend gekeken hoelang een 486-66 mhz het uithoud op 120 mhz 
Niet lang trouwes...
Niet lang trouwes...
Wel aan 2 kanten bakken dan en uitkijken voor salmonella
Pagina: 1