namserver voor DNS hosting gezocht

Pagina: 1
Acties:

• CremersDH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 14:00
Ik ben bezig een webapplicatie te maken waarmee ik gebruikers automatisch een subdomein kan laten registren van mijn eigen domein.

Dus bv subdomein.mijndomein.nl. Hier worden dan de betreffende records voor DNS mee aangemaakt.

Nu wil ik mijndomein.nl ergens registreren maar wil wel verregaande vrijheid heb in het de registratie van de DNS records van mijn domein (en natuurlijk dan de subdomeinen). Zo moet het mogelijk zijn om SRV records aan te maken voor de subdomeinen.

Het idee is om ergens (bij voorbaat niet thuis in verband met betrouwbaarheid en performance) een eigen namerserver te hebben.

Weet iemand een betrouwbare goed performende provider waar ik dit kan realiseren ?

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Misschien staan hier tips in; Dynamisch subdomeinen aanmaken -> Welke host?

I'm not as think as you stoned I am

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:29

SA007

Moderator Tweaking
Pak gewoon een wildcard en filter op je server welke je wil zien.
Je hebt met dns zoiezo het probleem dat het officieel tot 48 uur kan duren voordat dns veranderingen overal toegepast zijn.
Mocht je een isp tegenkomen die een lange dns cache heeft enzo...

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

SA007 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:55:
Pak gewoon een wildcard en filter op je server welke je wil zien.
Je hebt met dns zoiezo het probleem dat het officieel tot 48 uur kan duren voordat dns veranderingen overal toegepast zijn.
Mocht je een isp tegenkomen die een lange dns cache heeft enzo...
jah idd, en maakt niet de fout om de ttls dan maar lekker kort in te stellen want dan word je gegarandeerd geen vriendje van matt (van Sorbs)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

En sommige providers (Planet) negeren dat gewoon. Die cachen gewoon lekker een week :/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Glashelder schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:09:
En sommige providers (Planet) negeren dat gewoon. Die cachen gewoon lekker een week :/
idd dat heb ik hier ook al vaker meegemaakt

Klant vraagt dns record aan naar bijv zn thuis ip
wij leggen het adres aan en vermelden dat het 6 tot 24 uur kan duren
na 2 dagen belt de klant boos op, blijkt idd dat planet soms wel een week wacht :x

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1