Hoi,
Ik ben voor mijn werk op zoek naar een degelijke disk cloning utility maar heb tot op heden niks gevonden.
Symantec en Acronis hebben allebij goeie apps, maar in beide gevallen betaal je per machine waarop je een image deployed.. wat ik persoonlijk belachelijk vind.
Geld is niet zo zeer een probleem.. maar dan wel een one-time fee..
Ik heb zelf al Ghost 4 unix, ghost 4 linux en FOG geprobeert.. maar deze apps zijn allemaal nog in development stage en hebben de nodige bugs.
Twee dingen die ik echt nodig heb zijn;
- Images moeten geen lege data bevatten.. een image van een 40gig hd waar 10 gig op in gebruik is mag dan ook max 10 gig zijn.
- Images moeten vanaf een externe server te installeren zijn (netwerk)
Kent er iemand een degelijke disk cloning utility die aan mijn eisen voldoet?
Ik ben voor mijn werk op zoek naar een degelijke disk cloning utility maar heb tot op heden niks gevonden.
Symantec en Acronis hebben allebij goeie apps, maar in beide gevallen betaal je per machine waarop je een image deployed.. wat ik persoonlijk belachelijk vind.
Geld is niet zo zeer een probleem.. maar dan wel een one-time fee..
Ik heb zelf al Ghost 4 unix, ghost 4 linux en FOG geprobeert.. maar deze apps zijn allemaal nog in development stage en hebben de nodige bugs.
Twee dingen die ik echt nodig heb zijn;
- Images moeten geen lege data bevatten.. een image van een 40gig hd waar 10 gig op in gebruik is mag dan ook max 10 gig zijn.
- Images moeten vanaf een externe server te installeren zijn (netwerk)
Kent er iemand een degelijke disk cloning utility die aan mijn eisen voldoet?
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!