Vuurwerk was van de week ook al gaarOp zondag 18 februari 2001 13:27 schreef UltraDEV het volgende:
Tnet was dus net weer eens down, 1.30 uur :(:(:(:(:(:(:(
* Freggel_United kreeg afkick verschijnselen
By each crime and every kindness, we birth our future
Brr inderdaad afzien
"I sit in my room and imagine the future."
Ik ben net wakker dus heb het gelukkig gemist
Verwijderd
hey k*t, waarom moet ik ineens me password weer invullen?
eerst is Tweakers down, en nu moet ik ook me password weer gaan zoeken...
dat is de druppel
dat is de druppel
dit geklooi elke keer is hehoorlijk fucked up:(
ik kreeg de bibbers al
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
hmmm daar heb ik geen last van dus dat ligt gewoon aan jouOp zondag 18 februari 2001 13:38 schreef Raikane het volgende:
dat is de druppel
Verwijderd
Het lag deze keer aan Versatel... de provider en eigenaar van Vuurwerk... dus Tweakers.net was niet down, maar onbereikbaar voor nederland.
Verwijderd
Nee, dan kan je inderdaad niet spreken dat de website down isOp zondag 18 februari 2001 13:49 schreef CyberJunk86. het volgende:
Het lag deze keer aan Versatel... de provider en eigenaar van Vuurwerk... dus Tweakers.net was niet down, maar onbereikbaar voor nederland.
Grappig eigenlijk, dat kennelijk ook Tweakers niet verder kijken dan hun neus lang is. 'T zijn soms net gebruikers...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
T.net host suckt niet want ze geven ons een hele vette verbinding.
Probleem lag zeker weer bij die router van Speedport? (artemis.tweakers.net is dan bijv. wel bereikbaar omdat-ie geroute wordt via Versatel, maar Appie en Athena niet omdat zij in een IP range zitten die via Speedport wordt geroute).
Probleem lag zeker weer bij die router van Speedport? (artemis.tweakers.net is dan bijv. wel bereikbaar omdat-ie geroute wordt via Versatel, maar Appie en Athena niet omdat zij in een IP range zitten die via Speedport wordt geroute).
Verwijderd
maar ik vind wel Femme, dat er de laatste tijd veel problemen zijn. t.net is erg vaak down!Op zondag 18 februari 2001 14:05 schreef Femme het volgende:
T.net host suckt niet want ze geven ons een hele vette verbinding.
Gelukkig zijn ze nu weer op 
Ik moest alleen weer helemaal mn koekje opzetten... hijg steun kreun
Ik moest alleen weer helemaal mn koekje opzetten... hijg steun kreun
je kan idd niet onrkennen dat het de laatste 2 a 3 week zeer brak loopt!!
Advanced sheep-counting strategies
Ook Artemis was deze keer onbereikbaar.Probleem lag zeker weer bij die router van Speedport? (artemis.tweakers.net is dan bijv. wel bereikbaar omdat-ie geroute wordt via Versatel, maar Appie en Athena niet omdat zij in een IP range zitten die via Speedport wordt geroute).
'zeer brak' vind ik nogal overdreven. Die routing problemen zijn van de laatste paar dagen en de load probleempjes komen maar een paar keer per dag voor.
Helaas is het zo dat als Tweakers.net zelfs maar 1 minuutje down is op een dag een aantal mensen beweren dat t.net 'de hele tijd' down is...
Helaas is het zo dat als Tweakers.net zelfs maar 1 minuutje down is op een dag een aantal mensen beweren dat t.net 'de hele tijd' down is...
Het blijven dus computers
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Volgens mij waren vooral Athena en Aphrodite niet bereikbaar. Ik kon iig Artemis nog wel pingenOp zondag 18 februari 2001 14:28 schreef Onno het volgende:
[..]
Ook Artemis was deze keer onbereikbaar.
Dat heb ik ook. Het nadeel van topix is dattie de prefs niet in de db opslaat, zelfs niet in sessions maar in cookies. Oftewel, ben je je cookies kwijt, of zijn ze expired? Dan kan je AL je instellingen opnieuw gaan doen. dat heb ik ongeveer 2x per week op got.Op zondag 18 februari 2001 13:38 schreef Raikane het volgende:
dat is de druppel
Foute grap, X2.......Op zondag 18 februari 2001 13:29 schreef ---X2--- het volgende:
Staan die "Vuurwerk" servers soms in Enschede![]()
ziek....
Ga jij je cookies dan maar eens op zoek naar je instellingen, errug knap als je die vindt. De instellingen worden dus wél mbv sessions serverside in de database bijgehouden. Maar aangezien de instellingen per session gaan en niet per user ben je je instellingen kwijt als je sessioncookie dood is. Dit gaat nog veranderen, je kan dan je instellingen opslaan in je profile en zelf kiezen of je ze bij het inloggen wilt inladen.Op maandag 19 februari 2001 11:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Het nadeel van topix is dattie de prefs niet in de db opslaat, zelfs niet in sessions maar in cookies. Oftewel, ben je je cookies kwijt, of zijn ze expired? Dan kan je AL je instellingen opnieuw gaan doen. dat heb ik ongeveer 2x per week op got.
Pagina: 1