ViNyL schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:57:
[...]
Zoals je misschien gelezen hebt in dit topic al, gaat het om een hackintosh. Lang niet alle updates die je normaal klakkeloos KAN installeren werken op dit ding. Een verkeerde update installeren kan dus betekenen dat je je volledige OS opnieuw moet installeren. Dat bedoel ik met NET ZO compatible...

"Dat hele OS-X" heeft dat dus wel degelijk door en draait er dus niet even goed op...
Sorry maar das onzin,
ik heb 3 echte macs, en omdat ik windows in de ban heb gedaan,
draai ik op me
pc thuis ook OSX (wel origineel , ook al mag het dan nog niet , doe ik dan wel IETS terug(ze krijgen er op zn minst $$$ voor )
dus gewoon geinstalleerd met de originele leopard cd/dvd
Het draait op de standaard 10.5.2 met VANILLA kernel, dus ik kan updaten wat ik wil.(en dus ook gedaan van 10.5.1 naar 10.5.2 etc)
ik heb zelfs geen drivers meer voor bijv me gfx, dat regelt de EFI GFX String
(ow en @ hierboven , er zijn geloof ik zat mobos die wel EFI bios aankunnen)
En ja nu kun je wel aankomen met je mag het niet etc, en de pc word ook vervangen door een MacPro binnenkort en dan gaat er weer windows op (voor de vriendin)
Maar ik weiger nog langer met windows te werken

(ik ben gewoon meer tijd kwijt voor hetzelfde werk in windows)
En ik durf bijna te wedden dat er maar enkele macs zijn die mijn PC-Mac(Zie sig) kunnen bijbenen kwa performance, dus het argument van de persoon hierboven dat het niet lekker loopt is onzin, en ligt waarschijnlijk aan je hardware (neem een willekeurige c2d met een p35 chipset en het werkt al bijna out of the box)
Als dit MAG van apple, dan laat ze lekker, ik wens ze alle success
[
Voor 40% gewijzigd door
CrankyGamerOG op 29-04-2008 17:53
]