Verwijderd

Topicstarter
http://technet2.microsoft...46f844f1033.mspx?mfr=true

Daar staat dat je wanneer er gekozen wordt om alle updates lokaal op te slaan je ook de WSUS Content folder moet backuppen voor een succesvolle restore. Nu is dat best wel een aantal GB's groot in mijn geval.

Ben ik nu raar als ik denk van:
IIS Config,
WSUS DB
Klaar?

Bij een crash download ik die updates wel weer van Microsoft.com?

Of zit ik er gruwelijk naast?
Iemand hier wellicht ervaring mee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:43:

Of zit ik er gruwelijk naast?
Iemand hier wellicht ervaring mee?
Je zit in ieder geval op de verkeerde plek dus ik stuur je door naar de buren :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:19
Nog makkelijker is naar mijn idee wsus zelfde versie installeren en daarna je DB backup terug zetten en handmatig eventueel een synchronisatie draaien om alle downloads binnen te halen.
Werkte bij ons prima bij migratie naar VM machine.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 16:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Dat ligt er natuurlijk een beetje aan wat MS met een succesvolle restore bedoelt. In principe hoor je na een restore weer up and running te zijn. In jouw geval zullen de updates wellicht opnieuw moeten worden gedownload door de server. Dus dat betekent dat je na een restore niet meteen volledig operationeel bent. Je clients zullen dan langer moeten wachten voordat er weer updates uitgerold kunnen worden.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste boeit niet zo heel erg.
Gaat er meer om, om ruimte te besparen in de backup.
En een zooi updates vind ik minder belangrijk dan de content van een financiele DB ofzo. ;)