Toon posts:

USB Extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Afgelopen week eindelijk cdtjes ontvangen uit Hongkong. Nu wil ik graag mijn (gebackupte spellen) over zetten naar een hdd. Ik heb op internet op veel site gezocht maar vind hier maar extreem weinig informatie over. Als ik ps2 opstart met de cd er in dan doet alles het gewoon. CD start op. Krijg een scherm tezien, hij ziet mijn hdd, met een aantal spellen. En als dan 1tje kies dan krijg ik zwart beeld. Ik heb de hardeschijf gefomateerd volgens tooltje die wordt aangelverd op www.usbextreme.com (windows versie). Naar mijn mening zou alles goed moeten zijn, maar toch doet hij het niet. Misschien iemand nog tips op ideeen, hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Je probleem is niet echt duidelijk geloof ik, en je hebt het over illegale spellen zo te zien, ik ben dus bang dat dit topic snel dicht is!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 07:50
Gebackupte spellen hoeven niet per se illegaal te zijn :)
Probeer het eens met de originele cd's?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Lijkt me ook niet echt de juiste plaats op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 14:52

lasharor

7 december 2004

Dit is Niet illigaal,

Wat je moet doen is op waarschijnlijk op select drukken en daar de juiste mode selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het dus met legale spellen, maar usbextreme heeft niet de mogelijkheid om mode te selecteren (dat is alleen bij de hdadvance versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel je het in dit geval misschien voor legale doeleinden gebruikt, zijn dit toch vragen die we hier liever niet zien.

We kunnen namelijk niet controleren waar dit echt voor gebruikt wordt en later kan met de search alsnog het antwoord op deze vraag teruggevonden worden. Er zijn tig forums waar je met deze vraag terecht kan, GoT valt daar alleen niet onder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.