[IE6] bij typen in adres balk verdwijnt tekst weer

Pagina: 1
Acties:

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:03
Ik ben sinds een paar dagen als ik een aders in de adres balk van van IE6 typ de tekst na +-2 sec verdwijnt. Dat betekend dus dat als ik even www. tweakers.net wil intypen ik niet verder kom als www.twea, daarna is de adres balk in een keer leeg. Hierna doortypen heeft geen zin. Ik heb al in de EI opties zitten zoeken en ook even een spyware scan gedraaid, maar dit helpt niet of ik kan niet het juiste vinden.

Ik heb ook al op google proberen te zoeken maar dit leverd niets op.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blijven er geen toetsen hangen o.i.d.? Heb je met Hijackthis, Spybot en Adaware getest? Ook een virusscan gedaan?

Beetje rigoureus maar wellicht kun je IE6 opnieuw installeren? Of misschien wel IE7 installeren?

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:03
Noork schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:16:
Blijven er geen toetsen hangen o.i.d.? Heb je met Hijackthis, Spybot en Adaware getest? Ook een virusscan gedaan?

Beetje rigoureus maar wellicht kun je IE6 opnieuw installeren? Of misschien wel IE7 installeren?
Ik zal eens een virus scan draaien. De genoemde spyware scanners heb ik al gedraait voordat ik dit toppic maakte.

En er blijven geen toesten hangen anders zou ik daar bij het typen van dit bericht en in games en dergelijke ook last van moeten hebben

[ Voor 13% gewijzigd door kippy op 15-04-2008 20:35 ]