Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe soldeerpunt?

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misschien is het een beetje zonde om hier helemaal een nieuw topic voor te openen, maar ik kon zo gauw niets vinden via de zoek functie.
Hier is het "probleem".

Ik wil een nieuwe soldeerpunt voor mijn Weller Sp 15L ( 15 Watt)
Maar ik kan nergens een internet shop vinden die een goede punt verkoopt.

Ik wil graag weer een Weller punt hebben. K had eerst een beiltervorm, dit is een beetje groot dus ik ga nu voor een podlood vorm.

Weet iemand een internetshop die dit verkoopt?
Heb C**rad al afgezocht, maar die is wat onduidelijk inn zijn omschrijving, ook geen plaatjes enzo.
Miss dat iemand zegt van:"Hee, ik weet wel een Wellerpunt voor de Sp15 die een potloosvorm heeft!"

Tnkx alvast voor de reacties.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:01

mace

Sapere Aude

Misschien hier? http://www.okaphone.com/artikelen.asp?merk=30&id=263

protip: Zoek niet op soldeerpunt, maar op soldeerstift. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door mace op 15-04-2008 19:36 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Neem contact op met de conrad technische dienst en geef aan welke soldeerbout je nu gebruikt... ze zoeken dan voor je uit of ze een copatible punt hebben die aan jouw eisen voldoet. Ze reageren ook binnen 24 uur, erg netjes allemaal! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Hee,
goede tips :), die van Conrad ga ik even proberen. Het Punt is ( leuke woordspeling) dat ik niet weet welk type punt ik nodig heb.

edit:
Heb net C**rads technische dienst gemaild, dus daar wacht ik nu op.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 19:47 ]

Verwijderd

Of je zoekt op conrad.nl naar weller sp15, en zie daar "reserve soldeerpunt weller sp15" ;)

Ik denk overigens dat er voor dat ding geen andere Weller tips zijn dan die standaard tip. Er zijn wel passende alternatieven, www.dil.nl verkoopt (verkocht?) iig passende tips (heb er geen typenummer van, gewoon bij ze langs gegaan).

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 20:21 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, ik ga 'm toch sluiten. Hetgene wat je hier het hardst mist is het typenummer voor die punten, als je die hebt kan je bij Conrad e.d. wel verder zoeken. Het typenummer is echter met wat zoeken of de technische dienst van Conrad/Weller spammen wel te vinden zijn lijkt me, en dan zou de rest ook geen punt moeten wezen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.