Ok, om te beginnen was ik in het bezit van een Z-5500 speakersysteem van Logitech. Dit setje had echter last van het wel bekende "plop"-probleem. Laatst heb ik bij Logitech gemeld dat ik in bezit was van zoon probleem-systeem. Na een aantal experimenten gedaan te hebben om te constateren dat het probleem echt was, heeft Logitech besloten om mij een nieuw speakersetje toe te sturen en de oude retour te nemen.
Na 3 dagen kwam het nieuwe setje binnen. Na dat ik het oude setje uit mijn kamer had gehaald heb ik de nieuwe neergezet. Een aantal weken later, deze week dus, kom ik er achter dat de display verlichting van de control-pod het niet doet. Niet dat dit super vervelend is, maar toch omdat het een nieuw setje is, besloot ik toch Logitech maar te contacteren.
De eerste mail terug kreeg ik te horen dat ik moest proberen het systeem te resetten. Zo gezegd zo gedaan, echter geen resultaat. Na weer een mail gestuurd te hebben met daarin te hebben gemeld dat het resetten geen nut heeft gehad, stuurde ze mij het volgende bericht:
Maar ik vind het toch een raar bericht. Ze vragen eerst of je het wilt slopen en daarna sturen ze pas een nieuwe. Straks sloop ik het setje en dan zeggen ze wij weten van niks.
Iemand dit al een keer meegemaakt? Ik nog nooit!
PS. Ik heb maar een bericht terug gestuurd met daarin of dat ze het systeem niet gewoon op kunnen komen halen, net zoals bij het oude setje (die overigens nog hier staat
)
Na 3 dagen kwam het nieuwe setje binnen. Na dat ik het oude setje uit mijn kamer had gehaald heb ik de nieuwe neergezet. Een aantal weken later, deze week dus, kom ik er achter dat de display verlichting van de control-pod het niet doet. Niet dat dit super vervelend is, maar toch omdat het een nieuw setje is, besloot ik toch Logitech maar te contacteren.
De eerste mail terug kreeg ik te horen dat ik moest proberen het systeem te resetten. Zo gezegd zo gedaan, echter geen resultaat. Na weer een mail gestuurd te hebben met daarin te hebben gemeld dat het resetten geen nut heeft gehad, stuurde ze mij het volgende bericht:
Ik moest in het begin hard lachen, beetje hardware smashen is best gaafDank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat de reset de problemen met het display van de control pod van de Z-5500 niet heeft opgelost.
Ik kan uw Z-5500 omruilen voor een nieuwe set.
Wanneer u hiermee akkoord gaat dan hebben wij graag een aantal afbeeldingen (foto's) van het product. Hierbij dient in alle gevallen het referentienummer op de foto zichtbaar zijn door deze bijvoorbeeld op een stuk papier bij het product te leggen wanneer u de foto maakt. Het later toevoegen van het referentienummer door de foto te bewerken wordt niet geaccepteerd. Het gaat om de volgende foto's:
- Minimaal één foto van het complete product.
- Minimaal één foto waarbij het serienummer zichtbaar (en leesbaar) is.
- Minimaal één foto waarbij het complete product zichtbaar onklaar is gemaakt. Met het onklaar maken wordt bedoeld dat het product fysiek zo onklaar is gemaakt zodat deze niet meer gebruikt kan worden. (en ook niet meer gerepareerd)
- Minimaal één foto waabij het serienummer van het onklaar gemaakte product zichtbaar is.
Ook nadat u het product onklaar heeft gemaakt, dient u deze niet weg te doen. Nadat u het nieuwe product heeft ontvangen dient u nog een aantal onderdelen naar ons hoofdkantoor te versturen.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Maar ik vind het toch een raar bericht. Ze vragen eerst of je het wilt slopen en daarna sturen ze pas een nieuwe. Straks sloop ik het setje en dan zeggen ze wij weten van niks.
Iemand dit al een keer meegemaakt? Ik nog nooit!
PS. Ik heb maar een bericht terug gestuurd met daarin of dat ze het systeem niet gewoon op kunnen komen halen, net zoals bij het oude setje (die overigens nog hier staat