Toon posts:

Wiiiiiiiiiiiii: Snelheidsduivels op Mario Kart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie in de Time Trial van het nieuwe Mario Kart Wii maar één van de drie rondjes rijdt, vervolgens keert en tegen het verkeer in rijdt, zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert
Misschien ben ik verkeerd ingelicht, maar is het echt nodig om de finishlijn weer te passeren zoals T.Net aan de lezers vertelt?

In deze video zien ik hem juist niet de finishlijn opnieuw passeren.

http://kotaku.com/379260/...rt-wii-ghost-glitch-cheat

Wat verheldering zou fijn zijn, zijn er meerdere cheats of klopt de video of het artikel niet?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 19:32

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:07:
[...]

Misschien ben ik verkeerd ingelicht, maar is het echt nodig om de finishlijn weer te passeren zoals T.Net aan de lezers vertelt?

In deze video zien ik hem juist niet de finishlijn opnieuw passeren.

http://kotaku.com/379260/...rt-wii-ghost-glitch-cheat

Wat verheldering zou fijn zijn, zijn er meerdere cheats of klopt de video of het artikel niet?
offtopic:
Ik zie juist helemaal niet gebeuren in die video? Althans, ik kan niet lezen wat er gebeurt :p De rondetijden die er staan bij het schermpje met die 4 tekstjes onder elkaar, lijken me heel normaal

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik zal de verantwoordelijke redacteur woensdag even een welgemikt en verantwoord schopje geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Wilbert de Vries op 16-04-2008 09:53 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:39:
Deze ligt al wel heel lang op antwoord te wachten. Ik zal de verantwoordelijke redacteur woensdag even een welgemikt en verantwoord schopje geven.
Ik begrijp dat je als baas niet over je heen moet laten lopen, maar ben je nu niet erg streng? ;)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Glaanieboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:41:
[...]

offtopic:
Ik zie juist helemaal niet gebeuren in die video? Althans, ik kan niet lezen wat er gebeurt :p De rondetijden die er staan bij het schermpje met die 4 tekstjes onder elkaar, lijken me heel normaal
Dit zegt CVG (een redelijk betrouwbare gamesite):

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186863
By driving only one of the three laps in a Time Trial run, then turning round to face the wrong way, cheaters have found a way to trick the game into giving them record-smashing times that are simply unbeatable by normal standards.
Dus volgens mij moet je juist niet daarna de finishlijn weer over, maar dus gaan stilstaan voor de finish na dat je omgedraaid bent - zie ook het filmpje. (ipv uit het artikel: " zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert"). Helaas heb ik de Wii (nog) niet, dus ik kan het niet even uitproberen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En ondertussen gefixt.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
P_de_B schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:41:
[...]

Ik begrijp dat je als baas niet over je heen moet laten lopen, maar ben je nu niet erg streng? ;)
reactie aangepast, ik had de oorspronkelijke datum verkeerd gelezen :)
Pagina: 1