Toon posts:

componenten

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

Verwijderd

Topicstarter
Yeah dudes ik had een vraag of jullie mij kunnen helpen met web links m.b.t wat het beste is om een systeem in elkaar te zetten. Ik bodoel eigenlijk te zeggen of er linken c.q. websites bestaan waar je wordt geadviseerd wat je momenteel moet combineren om goedkoop uit te zijn bij het samen stellen c.q. installeren van hardware :)

Een voorbleed hiervoor is welke componenten c.q. merken een snelle Intel Core 2 Quad computer kan samen stellen. En dan voor zo weinig mogelijk geld dudes :P

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je bedoelt zoiets als een Best Buy Guide? Dat treft! Die bestaat namelijk. En wel hier. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat dacht je ervan zelf aan de slag te gaan? Zie de CSL FAQ, het Best Buy Guide topicoverzicht, de Pricewatch, de Productreviews en de Shopreviews.

Luie mensen kopen kant-en-klare systemen voor teveel geld. Maar dat zijn dan ook geen tweakers :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 15-04-2008 18:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Yeah dude, dit is niet helemaal de bedoeling hier. :+ Zoals je al hebt kunnen lezen zijn hier speciale Best Buy Guides voor geschreven en moedigen we je aan zelf op onderzoek uit te gaan. Het is, zoals je hier kunt lezen, niet de bedoeling dit soort topics te openen. :)

Dit topic is gesloten.