Toon posts:

Allemaal berichten die gemod zijn.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag 15-04-08 zie ik OVERAL berichten die gemod zijn en die je dus niet kan lezen ( of je moet er op klikken )
Waarom?
Echt als ik zo kijk.., het slaat nergens op..'
Zet dan meteen een script neer dat die 5% die je wel kan lezen ook gemod wordt..
Want dit leest niet echt lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:10

Haan

dotnetter

Je bedoelt dat ze naar -1 zijn gemod? Je kan je standaard leesniveau op -1 zetten (boven de eerste reactie op het linker 'dingetje' klikken), dan hoef je niet steeds te klikken om die berichten te lezen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 15-04-2008 17:14 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik gok dat je doelt op de reacties bij: nieuws: Tekorten dreigen bij GTA IV-release

Geen idee op welk niveau je leesfilter staat ingesteld, maar er staan daar inderdaad nogal wat reacties tussen die een lage score hebben en dan kan het zomaar zijn dat die voor een groot deel verdwijnen door je leesfilter ja.

Dus inderdaad gewoon even je leesfilter naar wens aanpassen zou ik zo zeggen? :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Misschien per ongeluk bovengenoemd filter hoger gezet? Ik zie weinig reacties die verkeerd gemod zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Misschien dat een FAQ lezen een hoop duidelijkheid kan geven? De powermods modden extreme, onwettige of niet aan de gebruikersvoorwaarden voldoende reacties weg, maar dan helpt klikken ook niet. De frontpage modders kan je zelf ook zomaar toe behoren. Wanneer je altijd alle reacties wil lezen, stel dat dan ook even in in je layout settings!

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:29

botoo

💀 too old to die young

Dennis, het is een goed idee om je eerst wat in te lezen in de mores van een site & forum als je jezelf registreert en vragen gaat stellen waarvan de antwoorden in diverse faq's staan.

Ook is het niet gewenst om meerdere accounts te openen omdat je blijkbaar je inloggegevens niet kan onthouden. Je kloon-accounts zijn gebanned.

Check je mail.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:52:
Dennis, het is een goed idee om je eerst wat in te lezen in de mores van een site & forum als je jezelf registreert en vragen gaat stellen waarvan de antwoorden in diverse faq's staan.

Ook is het niet gewenst om meerdere accounts te openen omdat je blijkbaar je inloggegevens niet kan onthouden. Je kloon-accounts zijn gebanned.

Check je mail.
Cloons account?
Huh?? Ik had dit account geregristeert.. er stond er is iets fout gegaan.
Toen had ik opnieuw.. met andere naam >> ik dacht dat het daar aan lag.
En toen zij die je heb al account op e-mail..
ik d8t huh??? stond net een error..
Dus dubbel accounts.. NOPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Er waren wel accounts gemaakt maar ze stonden op inactive dus nooit geactiveerd. Maar dit is nu dus gefixed :)

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1