Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VS.Net 2005] Debug webserver afschieten bij re-build*

Pagina: 1
Acties:

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Ik heb een ASP.NET web application project, waarbij ik telkens als ik een build doe de debug webserver moet afschieten. Dit is natuurlijk behoorlijk vervelend om met de hand telkens te moeten doen.

Weet iemand of en hoe ik die webserver in het buildscript kan killen? Moet ik dan in de hoek van custom pre-build targets gaan klooien? Of is er misschien een simpele optie ergens die ik over het hoofd heb gezien?

google termen als "ASP.NET shutdown service webserver on build" willen niet echt opschieten.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
die webserver start hij alleen wanneer de debug ook gerunned wordt. Start je hem automatisch?

Wanneer je IIS wilt gebruiken ipv die webserver, moet je de properties van de webproject even aanpassen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Hij start die webserver bij het debuggen ja, maar ik wil graag dat hij hem afschiet als ik opnieuw build.

Dit omdat het een webapplication project is, waarbij wat DLL's bij het builden gekopieerd worden, en die zijn in gebruik door de webserver als ik opnieuw build/debug en die server nog draait.

heb even een TR gemaakt voor de topictitel btw.

[ Voor 9% gewijzigd door Grijze Vos op 15-04-2008 16:17 ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info