Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die wel eens tegen dit probleem aangelopen is?

Na het uitpakken van de noteboek Acer TM5520 en de voor geïnstalleerde Vista heb laten installeren , liep ik tegen het probleem aan dat de administrator te weinig rechten heeft. Programma;s mochten niet gedownload worden etc.

Omdat Vista niet de eerste keuze was heb ik er XP op laten zetten, en na het installeren van de dirvers van de ACER site weer hetzelfde probleem: geen rechten om ook maar iets te installeren.

We wagen nu opnieuw een poging met Vista.

Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

local admin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jep, ik heb alle rechten als administrator volgens het systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welke user log je in? de standaard voor geinstalleerde user?
dan zou ik alles formatteren en een verse installatie erop zetten..
Ik heb notebooks gehad en altijd meteen zelf windows er opnieuw opgezet want die voorgeinstalleerde versie is bagger...
maar ja ierder zijn keus....

maar om op je probleem terug te komen...kijk eens of je een nieuwe "admin'" user aan kunt maken en probeer het dan nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:57:
met welke user log je in? de standaard voor geinstalleerde user?
dan zou ik alles formatteren en een verse installatie erop zetten..
Ik heb notebooks gehad en altijd meteen zelf windows er opnieuw opgezet want die voorgeinstalleerde versie is bagger...
maar ja ierder zijn keus....

maar om op je probleem terug te komen...kijk eens of je een nieuwe "admin'" user aan kunt maken en probeer het dan nog eens..
helaas, nieuwe admin aanmaken heb ik ook niet genoeg rechten voor.

PS. over die voorgeinstalleerde versie, ik ben zelf niet zo'n techneut, dus iemand anders is er mee bezig voor me. Ga uit van zijn expertise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
"na het installeren van de dirvers van de ACER site weer hetzelfde probleem", misschien ligt het antwoord hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar na het installeren van een oem versie van windows, dus niet de voorgeinstalleerde, lijkt hij het te doen :)
Pagina: 1