Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDF bestanden automatisch omzetten naar TIFF?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Situatie

Ik heb een Kyocera Multifunctional (KM-3050)
Deze kan bestanden in scannen en deze opslaan op een server.
Hij kan dat in kleur en zwart / wit in PDF en in TIFF

Probleemstelling:

De klant heeft een software pakket die alleen Tiff bestanden kan toevoegen aan dit pakket om de scans te kunnen bekijken.

Na kan dit pakket de gescande zwart / wit tiff bestanden wel inlezen maar de in gescande kleuren bestanden niet? Daar komt een fout melding. ( volgens de leveranciers van het pakket maakt de kyocera een voor hem vreemd gecodeerd bestand formaat van deze tiff en daarom is deze niet te lezen.

De klant wil echter wel dat de gescande tiff wel in kleur zijn.

Wat ik geprobeerd hem is middels omnipage 16 een PDF van de kyocera om te zetten naar Tiff dat gaat in principe goed. (het programma kan deze tiff lezen) Alleen krijg ik het niet voor elkaar een een PDF bestand AUTOMATISCH middels de Omnipage batch manager in kleur met meerdere pagina’s om te zetten naar een Multipage Tiff

Heeft iemand hier enige ervaring mee? Of heeft iemand een andere oplossing? cq Programma waar het automatisch pdf bestanden omgezet kunnen worden naar Multipage tiff?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:36

CyBeRSPiN

sinds 2001

stap 1: [google=print to tiff]
stap 2: batch printing van PDFjes regelen ;)