Toon posts:

[PS3] Kopen in US?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op 25 April ga ik voor een week met mijn ouders en broer naar New York, en nu had ik het plan om tijdens die reis daar mij een nieuwe playstation te kopen. Nu vraag ik me af of ik niet tegen een aantal porblemen aan ga lopen, en of iemand weet hoe ik die moet oplossen....

Ten eerste is daar natuurlijk de Regio codes van de blu-ray

Ten tweede is daar de 110v kabel, ipv de hier gebruikelijke 220v

En ten slotte is daar het amerikaanse NTSC systeem, en het Europese PAL systeem...

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 11:57
ALs het goed is zul je met games geen problemen hebben, deze zijn naam mijn weten allemaal regio-vrij.
Je hebt een omvormer nodig voor 110v naar 230 denk ik
En je kan alleen regio A (USA) blue-rays afspelen in die speler. Vaak wel heel wat goedkoper uit de USA maar toch een beperking vind ik.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Vergeet je niet de invoerrechten die je moet betalen als je gecontroleerd word bij de duane? En tegenwoordig werkt bijna iedere adapter wel van 110 tot 230v, dan heb je dus geen converter meer nodig (hooguit voor je stekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Al deze antwoorden zijn gewoon te vinden in de start post van het grote PS3 topic. Ik zie niet in wat voor nut dit topic heeft als ik heel eerlijk ben.

om je vragen wel te beantwoorden. De interne voeding is universeel dus je hebt geen aparte adapter nodig. De regiocodes gelden alleen voor dvd's en niet voor blu-rays (voor zover ik weet, ik zie hierboven iets anders staan) en een verschil tussen NTSC en PAL is ook opgelost met de firmware van de ps3 :)

[ Voor 51% gewijzigd door Paxlie op 15-04-2008 14:18 ]

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze