Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lotus notes domino connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil graag Microsoft outlook connecten met de domino server . Dit doe ik doormiddel met een domino connector die ik van de microsoft site kan downloaden (Olconn2). Hiervoor moet ik Lotus noten en microsoft outlook lokaal op het systeem installeren + de domino connector. Nadat de installatie voltooid is en de instellingen zijn gemaakt krijg ik echter een foutmelding tijdens het opstarten van microsoft outlook.

Kan de standaard mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder.

Aan lotus notes kan het niet liggen want die is al helemaal volledig ingesteld.

Heeft iemand suggesties of tips.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 12:09 ]

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
is de store wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met store?

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij ons (is bij exchange) als de store vol is of losgekoppeld.
Geeft die exact de zelfde melding .(bij exchange dan).
Dus kijk eens of er genoeg ruimte is en of de database wel goed gekoppeld is.

Verwijderd

Topicstarter
Er is genoeg ruimte op de server en de database is goed gekoppeld daar kan het niet aan liggen.

Verwijderd

Weinig PNS aan, eerder OFF. Welke versie van outlook gebruik je? Connect je notes client wel goed naar de domino server?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik outlook 2003 en de de connectie is goed. Wanneer je de instellingen maakt gaat alles goed maar wanneer je outlook op start dan krijg de foutmelding.

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:17

Johnny E

Dôh !!

Welke versie van Lotus Domino gebruik je? Bij mijn vorige werkgever werkte de Microsoft Lotus connector niet meer nadat we waren geupgrade van Domino 6.5.1 naar 6.5.3.

Omdat er geen fix was zijn we toen overgestapt naar de Outlook connector van IBM, maar dat was echt afschuwlijk slechte en buggy software.

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken nog de versie 5.0.13

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand anders suggesties?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ja, ten eerste heb je het hier over een office probleem, en dat heeft natuurlijk niets met PNS te maken.

Ten tweede is deze melding (En ik weet zeker dat als je deze door Google heen slingert dit antwoord ook kan vinden) meer een melding van Outlook dat je (nog) geen Persoonlijke mappen hebt gecreeert. Blijkbaar werkt het e.e.a. nog niet geheel lekker. Maak eens een persoonlijke map aan, en laat outlook deze als default mailstore gebruiken

Ik move het topic naar OFF :)

[ Voor 3% gewijzigd door Equator op 16-04-2008 19:12 ]

Pagina: 1