Hallo allemaal,
Ik heb een Imac waarop ik een surround set op aan wil sluiten.
Nou weet ik dat de Imac maar 1 digital output jack heeft dus heb ik een externe geluidskaart aangesloten (via USB).
De Zalman ZM-RSSC External USB Dolby 5.1 Sound Card en
deze geluidskaart zou moeten werken op een MAC.
Nou zie ik wel bij de geluidssetup dat ik de speakers kan configureren, en kan ik ook een test geluid uit alle speakers laten komen. (dus het lijkt erop dat het wel kan), maar als ik de speakers dan geconfigureerd heb dan lukt het niet om het volume van de speakers in te stellen.
Het hoodvolume kan ik wel instellen, maar de andere (6) kanalen kan ik NIET instellen omdat deze grijs zijn.
(en hoor ik ook maar uit 2 speakers geluid) (frontleft en frontright)
(ook heb ik getest met DVD en dolby surround muziek maar ook alleen maar uit de 2 voorste speakers)
Weet iemand hier een oplossing voor zodat dit wel werkt ?
Ik heb een Imac waarop ik een surround set op aan wil sluiten.
Nou weet ik dat de Imac maar 1 digital output jack heeft dus heb ik een externe geluidskaart aangesloten (via USB).
De Zalman ZM-RSSC External USB Dolby 5.1 Sound Card en
deze geluidskaart zou moeten werken op een MAC.
Nou zie ik wel bij de geluidssetup dat ik de speakers kan configureren, en kan ik ook een test geluid uit alle speakers laten komen. (dus het lijkt erop dat het wel kan), maar als ik de speakers dan geconfigureerd heb dan lukt het niet om het volume van de speakers in te stellen.
Het hoodvolume kan ik wel instellen, maar de andere (6) kanalen kan ik NIET instellen omdat deze grijs zijn.
(en hoor ik ook maar uit 2 speakers geluid) (frontleft en frontright)
(ook heb ik getest met DVD en dolby surround muziek maar ook alleen maar uit de 2 voorste speakers)
Weet iemand hier een oplossing voor zodat dit wel werkt ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 20:46 ]