Wie heeft er ervaring met een GeForce 2Mx videokaart = tv-out? Ik had zwart-wit beeld toen ik die f*cking kaart op de tv aansloot met een S-VHS kabel.
klinkt alsof hij op SECAM staat inplaats van PAL... daar zou ik eerst maar eens naar kijken
als je dan dus een tv hebt die geen SECAM aankan krijg je inderdaad zwart/wit beeld. Nix mis met die kaart dus, wel met je instellingen denk ik...
bij mij staat hij standaard op NTSC als ik hem op tv-out zet, krijg je een beetje felle kleuren. Even op PAL zetten en het ziet er prachtig uit!
dan gaik erwel vanuit dat je tv svhs ondersteunt...
als je dan dus een tv hebt die geen SECAM aankan krijg je inderdaad zwart/wit beeld. Nix mis met die kaart dus, wel met je instellingen denk ik...
bij mij staat hij standaard op NTSC als ik hem op tv-out zet, krijg je een beetje felle kleuren. Even op PAL zetten en het ziet er prachtig uit!
dan gaik erwel vanuit dat je tv svhs ondersteunt...
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Okee. Je hebt gelijk. Heb je ook een Asus V7100? Waar schakelt het beeldscherm dan uit als je over gaat naar de tv met je tv-out? Ik heb een Grundg uit 1999 duszzz die ondersteund dat vast wel. Nouja ik probeer nog wel eens een xtje. Tis vooral mooi om DVD's af te spelen....:)
Waaruehh ik zit nog met iets. Weet je ook hoe lang je die S-VHS kabels kunt krijgen?
Waaruehh ik zit nog met iets. Weet je ook hoe lang je die S-VHS kabels kunt krijgen?
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem.
Ligt er gewoon aan dat je tv geen S-vhs ondersteund.
Ik dacht ook dat de meeste nieuwe tv's gewoon s-vhs ondersteuning hadden.
Niet dus!!
Niet dus!!
Verwijderd
op mijn philips tvtje dacht ik ook dat ik alleen zwart-wit kon krijgen, maar na nogmaals op het daarvoorbestemde knopje drukken was het wel in kleur. er stond y/c bovenin beeld nu. mijn televisiekennis is zo ongeveer beperkt tot het aan en uitzetten, en de handleiding kan ik niet vinden dus geen idee hoe het knopje heet.
Verwijderd
hmmm ik heb em via een tulip-scart kabel, maar ik denk dat me video recorder stervende is, want het beeld klopt van geen kanten
Verwijderd
Betekent dit dat als je tv geen svhs ondersteund dat je geen fatsoenlijk beeld kan generen uit je gf II ????Op maandag 19 februari 2001 13:44 schreef Zodiac1966 het volgende:
Ik had hetzelfde probleem.
Niet dus!!
zo ja dan "GVD"
Verwijderd
Zal ik het je nog sterker vertellen....
Ik heb ook een V7100 met TV out en de composiet uitgang doet het, ik overbrug tien meter. Probleem is dat ik mn tv donker af moet stellen (anders krijg ik een witte waas op mn scherm). Dit is behoorlijk vervelend bij daglicht
. Heb toen op een beurs een 10 meter S-VHS kabel gekocht (brakke kwaliteit, wel vergulde pluggen) om te proberen. Voor de aansluiting met de tv gebruikte ik een scart-kastje (daarop kan ook midi en composiet tv-in). Mn beeld gaf kleur maar trok een beetje, dus was ook nix. Toen heb ik een nieuwe 10 meter S-VHS kabel gekocht (Bandridge, F63,25, met "gouden" pluggen). Mooi dat ik zwart/wit beeld had!|:( Tuurlijk omgeruild, maar WEER zwart/wit! En als ik de korte (bij de kaart geleverde) S-VHS kabel er voor in de plaats zet heb ik WEL kleur! Die brakke 10 meter heb ik niet meer geprobeerd. Die "dure" kabel ging wel erug makkelijk in de connectoren, dus ik denk binnenkort mn pinnen maar wat te gaan buigen
. Ik moet toch wat proberen!
Ik heb ook een V7100 met TV out en de composiet uitgang doet het, ik overbrug tien meter. Probleem is dat ik mn tv donker af moet stellen (anders krijg ik een witte waas op mn scherm). Dit is behoorlijk vervelend bij daglicht
Pagina: 1