Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben op zoek naar een paar accessoires voor de Wii (vooral een dance mat/pad aangezien er bij het spel maar eentje zit).

Na wat zoeken zag www.bigdennis.com er heel goed uit, veel dingetjes en zie deze hier ook al een paar keer de revue passeren, maar dankzij de leuke auvibel taxen in Belgie wil men bij bigdennis niet leveren in BE. Ook al gaat de auvibel alleen op voor CD's, DVD's e.d. kunnen zij blijkbaar de differentiatie niet maken en hebben ervoor gekozen niets in BE te leveren.

Dus vroeg ik mij of er hier mensen zijn die ervaring hadden met BE winkels of NL winkels die in BE leveren?

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:50:
Hi,

Ik ben op zoek naar een paar accessoires voor de Wii (vooral een dance mat/pad aangezien er bij het spel maar eentje zit).

Na wat zoeken zag www.bigdennis.com er heel goed uit, veel dingetjes en zie deze hier ook al een paar keer de revue passeren, maar dankzij de leuke auvibel taxen in Belgie wil men bij bigdennis niet leveren in BE. Ook al gaat de auvibel alleen op voor CD's, DVD's e.d. kunnen zij blijkbaar de differentiatie niet maken en hebben ervoor gekozen niets in BE te leveren.

Dus vroeg ik mij of er hier mensen zijn die ervaring hadden met BE winkels of NL winkels die in BE leveren?
Kijk eens bij Deal Extreme, gratis verzenden en de meeste dingen zijn nog goedkoper ook. Ze hebben heel veel Wii accessoires, maar let wel op dat de meeste (goekopere) dingen van Chinese plastic kwaliteit zijn :)

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
Kleine typo in je url, DealExtreme, maar bedankt ziet er heel goed uit en met de huidige koers van de dollar wordt de prijs er alleen maar beter op ;-)

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:23
kaidomain.com is ook een optie.
Net ook wat dingetjes besteld. Al met al 57 euro kwijt. (Er zat ook een wiimote en Nunchuk bij).
Keurig verzonden, prima producten, en vaak net iets goedkoper dan DealExtreme.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gewoon googlen als je de winkels nog niet kent? Met de term 'dans mat' kom je meteen uit bij een Nederlandse winkel met een groot aanbod van matten: Futuremax.

Een andere site met veel spullen is bijvoorbeeld Divineo.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX