Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

Mijn vader woont in Italie en heeft een Italiaanse sim. Door stof etc. is zijn huidige 3310 na een aantal jaren kapot gegaan. Echter kent hij de functionaleiten van deze telefoon nu goed en is het naar mijn idee nog steeds een van de robustere GSM's. Die heeft hij ook nodig omdat hij elke dag in een zeer stoffige en soms hete omgeving werkt.

Hij heeft aan mij gevraagd of ik weer een 3310 voor hem kon kopen. Nu weet ik alleen niet of een simlock vrije telefoon, die ik nieuw of via marktplaats in NL koop, gaat werken voor zijn Italiaanse sim.

Kunnen jullie hier iets over zeggen?

tnx :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als 'ie Simlock-vrij is principe wel. Ik gebruik hier een Engelse SIM-kaart in een Nederlandse Nokia 2610 :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:09
Als die telefoon simlock vrij is dan kan zn kaartje er rustig in. Heb zelf ook een tijdje een noorse telefoon gehad op vakantie, omdat ik toch bereikbaar moest zijn en mn telefoon gesneuveld was.

Thuis kon prima het Noorse simkaartje in een andere reserve telefoon thuis.

Lijkt me dus geen probleem, en anders als ie nog geunlockt moet worden dan moet je even goed zoeken op internet voor de tooltjes.

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ok tnx! Lijkt er dus op dat ik gewoon een simlock vrije op de kop ga tikken!

Pa ook weer blij ;)

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 12:02
Ik heb een Italiaanse SIM van TIM werkend gehad in een simlockvrije telefoon. Dit zou dus ook voor jou moeten werken.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:29
Een Nokia 3310 is zeer eenvoudig en gratis zelf simlockvrij te maken, dus je kan prima eentje met simlock kopen als dat goedkoper is ;)

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:48
Als Nederlander woonachtig in Italie kan ik je (als een soort spuit 11 maar dan anders) bevestigen dat alle Italiaanse Simkaarten werken in Simlockvrije GSM's...

Ik doe het zelf ook met mijn 6310 / 6210 / 5110 (en ja die zijn ooooouuuud)

La dolce vita - non farmi ridere

Pagina: 1