All-in-one kleuren laser gezocht. Wat is de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

• Zippy1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-03-2025
Ok, misschien is "wat is de beste" niet de juiste vraagstelling omdat dat niet noodzakelijk de all-in-one is die ik zal aanschaffen. Prijs speelt namelijk ook een rol.

In ieder geval ben ik dus op zoek naar een All-In-One kleuren laser printer. Hij moet zowiezo kunnen printen/kopiëren/scannen (duh) en het liefste ook kunnen faxen. Iedere keer dat ik denk er één gevonden te hebben, word ik volledig in de war gebracht door de gemengde reviews; de ene review vindt het een fantastisch apparaat, de andere juist een waardeloos.

Nu heb ik bijvoorbeeld mijn oog laten vallen op de Samsung CLX-3160FN. Volgens de gebruikers reviews op de KiesKeurig site een fantastisch apparaat. Echter, als ik dan weer de gebruikers ervaringen op CNET lees, dan zijn de meningen overwegend negatief.

Dus ik weet het gewoon niet meer. Misschien dat jullie ervaring hebben met All-in-ones en die met mij willen delen?

Overigens, de reden dat ik voor een laser kies, is vanwege de afdruk snelheid en de kosten per pagina. Ik heb hier zowel een kleuren laser en een kleuren inkjet staan en ofschoon de inkjet véél mooiere foto's afdrukt, gaat mijn voorkeur voor het "gewone" printwerk uit naar de laser omdat de inkjet zo bewerkelijk is (steeds verstopte koppen, cartridges snel leeg, inkt vegen, enz.). Ik heb een aantal malen per maand batches van een paar honderd pagina's te printen en dat ging met de inkjet nooit zo lekker.

BVD!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet de bedoeling - en ervaringen zoek je met de search, niet met een eigen topic.

Je noemt hier een enkele printer. Er zijn er vast meer. En als je tegenstrijdige reviews leest, hou rekening met het feit dat niet iedereen z'n eisen dezelfde zijn. Als je de jouwe duidelijk opstelt en andere reviews in die context leest wordt eea een stuk duidelijker.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.