Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 1600 icm Vodafone Prepaid

Ik was tot vannacht nog vrolijk aan het smsen maar ineens kreef ik de melding "Bericht verzenden mislukt"

Ik heb al vanalles geprobeerd, sim eruit, 1 uur uit laten, opnieuw aanzetten, fabrieksinstellingen herstellen, maar niks helpt.

Iemand een idee?
Die stomme klantenservice is dicht en ik kan geen wijs worden uit dat menu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

al een andere simkaart geprobeerd? of is je toestel sim-locked?

jou sim in een ander toestel (sim-lock vrij) al geprobeerd?

[ Voor 33% gewijzigd door Wiethoofd op 14-04-2008 23:01 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Hij is Sim-Locked
en ik heb atm geen andere telefoon waarin ik het kan proberen, maar ik zal even zoeken.

Edit: heb me oma's telefoon even gejat x]

Ik zal even proberen.

Edit: Ja hij werkt wel in die andere telefoon. :S

Verder kan ik in mijn nokia 1600 wel gewoon bellen en berichten ontvangen.

Haha x_x ik krijg 2 smsjes van vodafone: Kan bericht hier niet tonen.

Edit 2:
Na 24 uur. Het werkt weer :S

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 23:20 ]

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is zeker iets vreemd, maar kan het misschien zo iets zijn? (mijn eigen situatie)

Ik heb zelf nog 2 SE toestellen (t68i en T610) waarmee, het van de 1 op de andere dag, niet meer mogelijk was om SMS mee te versturen (alleen beantwoorde werkte nog). (zelfde melding als topic starter)

Wat bleek, al mijn nummers in het telboek, staan in internationaal formaat, dus bv +31628000000, op de 1 of andere manier lukte deze combinatie niet meer (wel in een andere, simpele Nokia)

Simpelweg aanpassen van alle nummers naar, nationaal formaat (0628000000), en het werkt weer prima

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:29
Vreemd... heb al mijn nummers met +31 erbij opgeslagen... superhandig voor in het buitenland, hoef je nergens aan te denken en werkt het ook gewoon net als in Nederland ;)
Maar ook in Nederland dus gewoon +31 erbij bij het sturen van sms'jes... heb een SE K320i trouwens...