Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik de msxml 4.0 update heb geinstalleerd en mijn laptop opnieuw heb gestart crashen alle programma's die normaal contact met internet maken.. b.v. msn messenger, skype en als ik IE opstart crasht deze ook! ik heb reeds systeem herstel uitgevoerd, m'n virusscanner zijn ronde laten maken. Tot nu toe geen succes!

wanneer ik windows live messenger start begint hij met aanmelden maar direct daarna de melding "wlm werkt niet meer" skype idem.

gaat om een hp 8510 laptop 2.4ghz 7700
2 gb, hd2600 graphics.

google geraadpleegd maar dat gaat niet zo snel op je telefoon ( net als het tikken van dit bericht:) iemand bekend met dit probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:15
Zou je die update ongedaan kunnen maken?

als het verholpen is niet meer updaten, of is het een belangrijke update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
heb je msxml 4.0 SP2 binnengehaald? lijkt me wel natuurlijk, probeer starten in veilige modus - appwiz.cpl uitvoeren en msxml verwijderen

[ Voor 3% gewijzigd door sjongenelen op 14-04-2008 23:00 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
msxml was al verwijderd, eerst door systeemherstel en daarna ook een keer handmatig. vreemde is dat als ik ie(7) open en naar een site probeer te surfen hij aangeeft: het adres is ongeldig, als ik dan ie afsluit crasht hij.

voordat ik de update heb geinstalleerd heb ik ook tijdelijk de uac uit gehad, doormiddel van het programma mobility.net4. ik wilde m'n videokaartdrivers updaten zoals staat bschrven op de site driverheaven.net/modtool. iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem niet opgelost gekregen, uiteindelijk format gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Kleine schop....

Ik had het zelfde probleem. Na veel zoeken en gevloek toch het problemen weten op telossen zonder een format.

Mijn oplossing stond in dit topic, op die pagina. klik

Oftewel:

Go to start > run and type cmd
A dos Window will appear.
Type next in the dos window: netsh winsock reset
hit enter.
Reboot.

Voor andere mensen die dit probleem ook tegen komen post ik dit als nog. Vooral omdat ik geen zin had om een format te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En grote kans dat het veroorzaakt is door een oude versie van NOD32. Even upgraden dus, of anders de IMON uitzetten in nod32.
Pagina: 1