Toon posts:

Netgear Router WGR614v7 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn netwerkverbinding valt om de 5min weg. Het ligt niet aan de netwerkadapter van mijn laptop, want ergens anders blijft hij wel contact houden. Ook alle andere wirelessverbindingen hier in huis vallen weg.

Ik heb de router al eens opnieuw ingesteld, maar dit werkt niet.
Heb inmiddels ook al contact opgenomen met NetGear maar daar hoor ik niets van terug.

MVG

Koen

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb je hem al op een vrij kanaal gezet ?
Heb je het al zonder beveiliging getest?
Blijft het met een kabel wel stabiel ?

Verwijderd

het ligt aan je router, ik had dezelfde maar naar ellendelang geklooi met de netgear servicedesk , na 2 maanden nog steeds geen oplossing, neuwe firmeware heeft niet geholpen, mijn advies koop een andere, of breng deze terug als je um net hebt gekocht,

geloof me, deze krijg je niet fatsoenlijk aan de gang ik heb er 2 maanden aan besteed, een andere gehaald, en deze werkt wel goed,

dus voor de duidelijkheid, ik heb precies dezelfde problemen gehad met deze router

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:53:
het ligt aan je router, ik had dezelfde maar naar ellendelang geklooi met de netgear servicedesk , na 2 maanden nog steeds geen oplossing, neuwe firmeware heeft niet geholpen, mijn advies koop een andere, of breng deze terug als je um net hebt gekocht,

geloof me, deze krijg je niet fatsoenlijk aan de gang ik heb er 2 maanden aan besteed, een andere gehaald, en deze werkt wel goed,

dus voor de duidelijkheid, ik heb precies dezelfde problemen gehad met deze router
Het rare is dat hij het wel 2 maanden heeft gedaan.. We zijn verhuisd en toen kreeg ik deze problemen..

Welke heb je nu?

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:50:
Heb je hem al op een vrij kanaal gezet ? JA
Heb je het al zonder beveiliging getest? JA
Blijft het met een kabel wel stabiel ? JA