Toon posts:

Audigy SE i/o module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe geluidsset gekocht (Logitech Z-5400) en ik heb nu alles aangesloten hoe ik het wil (tv, xbox360, pc). Maar ik zou graag dts geluid willen als ik gebruik maak van mijn tv-out op de pc. Ik wil nu dus een toslink kabel gooien tussen mijn pc en mijn geluidsset. Ik heb hiervoor een digital i/o module nodig van creative die ik aansluit op mijn audigy se. Nu kan ik deze nergens vinden in Nederland? Is er mischien een andere optie om dit voor elkaar te krijgen? Iets zelf in elkaar knutselen ofzo? :$

plaatje achterkant geluidskaart
digital i/ o module

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:24

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Creative vindt dat je voor hun digitale output hun eigen extra module moet kopen. Ben je het daar niet mee eens, moet je op zoek naar een ander merk geluidskaart, met optical op coax al op de print aanwezig, zoals het hoort :)

Hier stond een dode link.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:01:
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe geluidsset gekocht (Logitech Z-5400) en ik heb nu alles aangesloten hoe ik het wil (tv, xbox360, pc). Maar ik zou graag dts geluid willen als ik gebruik maak van mijn tv-out op de pc. Ik wil nu dus een toslink kabel gooien tussen mijn pc en mijn geluidsset. Ik heb hiervoor een digital i/o module nodig van creative die ik aansluit op mijn audigy se. Nu kan ik deze nergens vinden in Nederland? Is er mischien een andere optie om dit voor elkaar te krijgen? Iets zelf in elkaar knutselen ofzo? :$

plaatje achterkant geluidskaart
digital i/ o module
waarom sluit je niet gewoon je Xbox 360 met je toslink aan en de pc met coax ?
gewoon een MONO minijack naar Tulip convertertje halen en dan een van de TV kabels (het beste die van ATI die bij geleverd is) tussen de tuilip van je geluidskaart naar je geluids set.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
strandbal schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:09:
Creative vindt dat je voor hun digitale output hun eigen extra module moet kopen. Ben je het daar niet mee eens, moet je op zoek naar een ander merk geluidskaart, met optical op coax al op de print aanwezig, zoals het hoort :)
Uuh omdat ik zoals ik al zei hem nergens kan vinden?