Hey Tweakers,
Een vreemd probleem....
Gister op mijn laptop gewerkt en niks aan de hand.
Ik ga naar mijn werk en start hem op en hij komt niet verder dan de BIOS....
BIOS ziet hij prima, alles ziet er ook hardwarematig goed uit in de BIOS.
Maar als ik hem door laat starten houdt mijn HD op met spinnen en is het backlight nog wel te zien maar blijft het scherm zwart.
Met CD-ROM is het het zelfde....
Ik heb de geheugen modules eruit gehaald, zelfs een nieuwe erin gedaan en geen positief resultaat.
Ik kon geen BIOS batterij vinden (laptop even open gehad) en heb hem maar weer dicht gemaakt.
Even een externe monitor eraan gehad, maar die wou niet echt aanslaan (komt misschien vanwege de BIOS ?)
Normaliter kan ik alles vrij goed oplossen... maar ik heb echt geen idee waar ik dit zou moeten zoeken.
De laptop is 5 jaar oud en heeft dus geen garantie meer
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt!
Een vreemd probleem....
Gister op mijn laptop gewerkt en niks aan de hand.
Ik ga naar mijn werk en start hem op en hij komt niet verder dan de BIOS....
BIOS ziet hij prima, alles ziet er ook hardwarematig goed uit in de BIOS.
Maar als ik hem door laat starten houdt mijn HD op met spinnen en is het backlight nog wel te zien maar blijft het scherm zwart.
Met CD-ROM is het het zelfde....
Ik heb de geheugen modules eruit gehaald, zelfs een nieuwe erin gedaan en geen positief resultaat.
Ik kon geen BIOS batterij vinden (laptop even open gehad) en heb hem maar weer dicht gemaakt.
Even een externe monitor eraan gehad, maar die wou niet echt aanslaan (komt misschien vanwege de BIOS ?)
Normaliter kan ik alles vrij goed oplossen... maar ik heb echt geen idee waar ik dit zou moeten zoeken.
De laptop is 5 jaar oud en heeft dus geen garantie meer
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt!