Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
voeding is keine problemo!!
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Nee, de voeding zal alleen iets warmer willen worden, maar dat zal niet gebeuren door die fans. 
Fans staan normaal op de 12Volt lijn, de 3.3 en 5volt waar de CPU+mobo oplopen zijn een aparte sectie in de voeding.
Fans staan normaal op de 12Volt lijn, de 3.3 en 5volt waar de CPU+mobo oplopen zijn een aparte sectie in de voeding.
Verwijderd
ja maar je complete output is 300Wmax, dus je kan problemen kreigen als je 300W+ gaat trekken, Athlon 1Ghz is ongeveer 60W en je fans dus 30 en dan de rest...
maar dat gaat hoogstwaarchijnlijk wel lukken, ik heb het zelfde, 2A/12V aan fans, is dus 24W en dan nog een TB800 op 2V, en dat is ongeveer 65W en ik heb een 300W voeding
maar dat gaat hoogstwaarchijnlijk wel lukken, ik heb het zelfde, 2A/12V aan fans, is dus 24W en dan nog een TB800 op 2V, en dat is ongeveer 65W en ik heb een 300W voeding
Verwijderd
Nah,
de 3.3 + 5 volt sectie is ca. 150 watt en de rest (12v) ook.
Staan enigszins los van elkaar. Je kan dus niet zeggen dat de voeding 300 watt aan de cpu kan leveren, is maar 150 watt.
Niet helmaal.. als je inderdaad al aan de grens zit zal het wel misgaan..
de 3.3 + 5 volt sectie is ca. 150 watt en de rest (12v) ook.
Staan enigszins los van elkaar. Je kan dus niet zeggen dat de voeding 300 watt aan de cpu kan leveren, is maar 150 watt.
Niet helmaal.. als je inderdaad al aan de grens zit zal het wel misgaan..