Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
Ik vermoed dat mij adapter van mijn modem kapot is. Vanmorgen viel de stroom uit, we zijn aan het verbouwen en een van de bouwvakkers maakte kortsluiting. Sindsdien krijg ik mijn modem niet aan de praat want het lampje van de adapter knippert heel zwak.
Ben er mee naar een electronica winkel geweest, maar ik woon in een klein dorpje en daar hadden ze geen vervangende adapter. Zou ik via UPC een nieuwe kunnen krijgen?

Ga straks even bellen als ik klaar ben met werken. Heeft iemand hier ooit ervaring mee gehad?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:31
Wat staat er op je adapter? Want het is waarschijnlijk gewoon een normale adapter die je overal wel kunt krijgen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zou ik via UPC een nieuwe kunnen krijgen

Moet kunnen. je huurt die modem van upc, en die hebben dus ook het onderhoud
(mijn modem is ook kostenloos vervangen toen ie dood was, maar das wel al jaren geleden)
Zou wel de vermoorde onschuld spelen over het hoe ie kapot is gegaan dan :)

Maar bel ze gewoon,helpdesk is tegenwoordig best wel aardig snel :)

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 14-04-2008 19:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 15:57

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Heb je toevallig een upc shop in de buurt? daar kan je vaak direct je hardware inleveren/ophalen of ruilen.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-11 09:43
gisteravond na het werk nog even gebeld. Krijg gewoon een nieuwe opgestuurd, geen probleem. Valt me niet tegen van UPC. Had verwacht dat ze moeilijk gingen doen. Duurt alleen wel 3 / 4 werkdagen voordat het pakketje d'r is :(