Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tergend langzame Photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTters,

Sinds ik windows opnieuw heb geïnstalleerd (vista) doet mijn PS(photoshop) ineens heel raar. Hij start niet trager op maar alles lijkt ontzettend veel moeite te kosten (bijvoorbeeld het in en uitzoomen). Maar het is niet evenredig want heel grote files (>100mb) hebben dezelfde traagheid als heel kleine files. Ook lijkt het niet alsof er veel meer geheugen wordt gebruikt en ik laat ps ook gewoon 2 scratchdiscs gebruiken (welliswaar op dezelfde hd). Andere programma's van adobe doen het wel gewoon vlot dus daar ligt het iig niet aan. Ik heb de videodrivers van nvidia ook al upgedate en op mij ándere os (ook vista, maar op een andere hd) doet hij het nog steeds prima.

ik hoop dat iemand dit kan verklaren maar ik vrees dat ik alles weer opnieuw moet gaan installeren ;(

PS. het is wel niet een heel legale versie maar daar heb ik als studentje voorlopig geen geld voor :/

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:36

Pierre

Van nature lui!

Dan ben je snel klaar denk ik wbt een tipje

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, zonder te weten wat je precies voor hardware hebt enzo kunnen we sowieso niet veel zeggen.

Ik heb wel een andere tip voor je: probeer The Gimp eens. Kan net zoveel als PS en is gewoon gratis :)

Maar verder met ^^^ als je al aangeeft dat je illegaal draait kunnen wij je ook niet echt helpen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)