Toon posts:

[Adium] Nickname voor MSN is e-mail adres

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Adium; dé vervanger voor windows live messenger. Alleen zit ik met een probleem en misschien kunnen jullie mij helpen:

Wanneer ik praat tegen iemand die windows live messenger heeft ziet hij in plaats van de naam die ik bij: Adium -> Preferences -> Personal -> Name heb staan, mij email adres; ... @mac.com. Dit vind ik nogal vervelend want er zijn wat mensen die er naar vragen. Ik zou dus graag mijn naam weergegeven willen hebbben. Hoe is dit te fixen?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb je bericht vanuit Onmisbare tools / software - deel 4 afgesplitst, omdat problemen in een apart topic horen. Zou je hier in vervolg op willen letten :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:27

breinonline

Are you afraid to be known?

Menu Contact > Get info > Settings > Alias invullen?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:41
In de Nederlandse versie:
Adium --> Voorkeuren --> Accounts--> Klik hier het account aan dat je wil wijzigen --> klik op wijzig --> Persoonlijk --> Hier staat een tekstvak 'Schermnaam'.
Die moet je wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
Superhuuper schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:39:
In de Nederlandse versie:
Adium --> Voorkeuren --> Accounts--> Klik hier het account aan dat je wil wijzigen --> klik op wijzig --> Persoonlijk --> Hier staat een tekstvak 'Schermnaam'.
Die moet je wijzigen.
Deze heb ik al meerdere malen gewijzigt, maar het probleem blijft zich maar voordoen.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Er zijn twee 'Persoonlijk' opties: per account en algemeen. Heb je die allebei gecontroleerd?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Wat staat er linksboven je scherm als je een "normaal" scherm hebt? Als het goed is staat daar je schermnaam. Dit kan je aanklikken en veranderen.

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem als the TS. Ik moet regelmatig mijn naam opnieuw veranderen, want soms zien gebruikers @hotmail.com ipv mijn schermnaam. Erg vervelend..
Pagina: 1