[X1950Pro AGP] Revisie VRM probleem?

Pagina: 1
Acties:

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 21:37
Ik sta op het punt een tweedehands Sapphire X1950Pro 512MB te kopen, maar ik heb in het crash topic van de kaart nogal wat problemen naar voren zien komen wat betreft de koeling van de VRM. In mei kwam er een revisie uit waarbij dit opgelost was door een extra koelblok op de VRM.

Nu stonden er op de crash topic plaatjes van de oude versie en van de nieuwe versie van de kaart, maar die zijn verdwenen en ik zou toch graag willen weten of ik niet toevallig een kaart koop die dat probleem heeft.

Heeft iemand die plaatjes nog? Als de verkoper de kaart na mei 2007 heeft gekocht, is het dan per definitie opgelost?

EDIT:
Op het crash topic staat een aantal plaatjes van de X1950Pro en hun VRMs. Het gaat hier om de Sapphire.

De verkoper mailde mij dit plaatje (niet de eigenlijke kaart). Het lijkt erop dat de VRM's daar wel gekoeld zijn, maar zag de eerste revisie er ook niet zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://www.driverheaven.net/reviews/Sapphire%20X1950Pro%20AGP/top.jpg

EDIT2:
Blijkbaar kan ik hieruit opmaken dat, als de kaart er werkelijk zoals boven uitziet, hij hoogstwaarschijnlijk de 'VRM update' al heeft gehad?
Fraggel_ejb schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:08:
Als ik nu bij Sapphire op de site kijk dan zie ik dat ze nu een heatsink over die VRM's gezet hebben....

http://www.sapphiretech.com/en/productfiles/168image5.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door huorpalantir op 14-04-2008 17:52 ]

Verwijderd

Ìk heb deze kaart van na Mei 2007, geen koelprobleem , geen ander probleem, geen enkele mod nodig.

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 21:37
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:00:
Ìk heb deze kaart van na Mei 2007, geen koelprobleem , geen ander probleem, geen enkele mod nodig.
Dank voor je reply :)

Ik heb de verkoper maar even een foto gevraagd te maken van de romp van de kaart, zodat ik kan kijken of hij overeenkomt met de revisiekaart.

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04 22:36
Dat was volgens mij de Ultimate met die zalman-achtige koeler, die had VRM problemen, ik heb hier ook een X1950PRO 512MB AGP (Sapphire, tzelfde als op het plaatje) en draai sinds mei 2007 zonder problemen.