Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2007] Brief Papier - Logo breedte auto.. aanpassen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb het volgende:

Ik maak een nieuwe email en dat ziet er dan zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/90/gatol7.jpg

Zoals je ziet heb ik een logo boven aan een standaart andwoord email met de ''Met Vriendelijke Groet / adress'' onderaan de email staan.

Nu zou ik graag willen dat mijn logo mee gaat met de breedte van het scherm. Dus dat het logo over de hele breedte automatisch gaat van het emailtje.

Dus als ik niet dat ik nog zoals je ziet op de sreenshot dat het logo links blijft staan maar van links tot rechts automatisch de breedte van het scherm aan neemt.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar moet krijgen?
- Ik heb gezocht op google naar oplossingen maar ik moet het in HTML hebben hoe dat automatisch gedaan word.
- Ik ben ook een leek in HTML dus deze briefpapier heb ik gekopieerd uit een andere standaart brief waar ik vervolgens het 1 en ander veranderd heb.

Met Vriendelijke Groet,

Jack

Als je wilt weten hoe ik brief papier gekregen heb vopor outlook 2007. Meld het dan hier dan geef ik je een link waarin het precies staat wat je doen moet.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 16:42 ]

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 12:16
Om deze in HTML te stretchen over de volledige breedte zal je zoiezo je header in 2 of 3 stukken moeten hebben. Je kan best even op http://www.w3schools.com kijken hoe HTML werkt, moest je dit zelf willen doen...

Automatisch kan het door een tabel te maken, links het logo plakken, rechts het andere deel. Het midden deel is dan het gedeelte dat zich uitstrekt (een vaste kleur ofzo)

[ Voor 29% gewijzigd door Hobbles op 14-04-2008 16:59 ]

Everything is possible if you really want it.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor je repley, Ik ga hier naar kijken en opzoek naar de geschikte oplossing :D