Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP/MySQL] Postcode matching progje?

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 17:47
hello, om te beginnen, ik heb hele beperkte kennis van programmeren, ik ben wel bekend met open source gebeuren zoals sourceforge enz. nu was mij op stage gevraagd of ik eens kon kijken of het mogelijk was iets te doen met of te kijken of er programma's/scrips zijn waarin +- 500 namen met personeelsnummers en afdelings nummers en postcodes kunnen worden gestacked en dan vervolgens met postcode gekeken kan worden wie er bij elkaar in de buurt wonen. misschien een n@@b vraag hoor maar ik wil alleen even weten of zoiets bestaat en waar ik het vind.

Adjust non olet, plerumque...

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:15

Sebazzz

3dp

Programming Beleid
Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.

Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan. Houd je aan de quickstart.
Policy doorgelezen? :S

Als je toch zelf moeite wilt doen: Zoek uit hoe postcodes in elkaar zitten, schrijf een algorithme in taal x en maak een programma in taal x.

[ Voor 17% gewijzigd door Sebazzz op 14-04-2008 15:33 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 17:47
sorry dat ik de policy niet gelezen heb.

Slotje dan maar

[ Voor 32% gewijzigd door 1nsane op 14-04-2008 15:36 ]

Adjust non olet, plerumque...

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:21
Er zijn commerciele bedrijven die lijsten verkopen die postcodes aan coordinaten koppelen. Daarmee zou je een en ander kunnen uitrekenen. Als het bij 500 blijft en ze niet zo vaak wijzigen zou je wat kunnen probberen met googles geocoder.

Regeren is vooruitschuiven

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-10 03:58

we_are_borg

You will Comply

Dit kan eigenlijk ook nog met excel gewoon Naam, tussenvoegsel, Achternaam, Personeels nummer en Postcode in kolomen gooien en dan soorteren op Postcode. Nadeel is als je later er meer mee wilt doen dat je dan beperkt bent maar je kan excel later wel een bestand van maken die weer in php uitgelezen kan worden en gedumt worden in MySQL.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:03
dit is een scriptrequest, en dat laten we hier niet toe. Vandaar een slotje

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.