Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik ben van Almere naar Lelystad verhuist, en mijn vrouw werkt in Amersfoort.
Ik geloof dat het gemiddeld 45 tot 60 minuten rijden is vanuit hier voor haar.
edit: hangt er ook vanaf waar je de A27 op duikt.
Vanuit Almere-Buiten-West knal je zo de A27 op, echter vanuit Stad zul je ben ik bang moeten aansluiten ter hoogte van de brug.
[ Voor 26% gewijzigd door Koffie op 14-04-2008 14:26 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Buiten de spits is het vanaf de noordkant van Amersfoort totaan de zuidkant van Almere Stad (buiten-west) ruim 20 minuten, in de spits kom ik meestal niet verder dan het dubbele. Nieuwegein zal iets minder feest zijn, omdat je dan over de A12 bij Utrecht moet. Die heeft het beide kanten op vaak moeilijk, volgens mij vooral door drukte op de A2. Ook die route ken ik eigenlijk alleen de andere kant op in de spits (en dan vanaf Amersfoort), maar die tijden lopen echt ontzettend uit elkaar.
Persoonlijk zou ik toch naar een huis in Amersfoort kijken, dat is een stuk leuker dan Almere
Maarja, dat is off topic. Waar het hier om gaat is de filedruk op de A27
[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 14-04-2008 15:37 ]
damn zo weinig voor een 2-onder-1-kapper? Maar goed das dan idd almereMx. Alba schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:37:
Nou, zoek maar eens een halfvrijstaand huis (hoek of 2-onder-1) met 3 slaapkamers en tuin en lekker ruime woonkamer voor onder de 2 ton in Amersfoort... Ze zijn er wel, maar dan moet er een nieuwe keuken of een nieuwe badkamer of allebei in etc. en dat is ook niet wat we zoeken. In Almere daarentegen vind je dat soort stulpjes al voor 1,8 ton en dan wel pico bello in orde...
Ik moet mijn bericht van gisteren even rectificeren. Het is 's ochtends om 7 uur meestal behoorlijk druk Almere uit richting Eemnes en er staat regelmatig file (maar niet dagelijks). Als er file staat, moet je ook niet gek opkijken als het vanaf Almere tot aan de Stichtse brug helemaal vast staat (een kilometer ofMx. Alba schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:37:
Nou, zoek maar eens een halfvrijstaand huis (hoek of 2-onder-1) met 3 slaapkamers en tuin en lekker ruime woonkamer voor onder de 2 ton in Amersfoort... Ze zijn er wel, maar dan moet er een nieuwe keuken of een nieuwe badkamer of allebei in etc. en dat is ook niet wat we zoeken. In Almere daarentegen vind je dat soort stulpjes al voor 1,8 ton en dan wel pico bello in orde...
Dat is inderdaad wel heel goedkoop ja. Bij mij in de wijk staan de tussenwoningen (over het algemeen in vrij goede staat) met 3/4 slaapkamers en een redelijk tuintje voor 225k te koop, maar er zijn ook goedkopere wijken.
[ Voor 3% gewijzigd door MoZe op 15-04-2008 08:03 ]
Ik hanteer als stelregel dat je voor 7 uur 's ochtends voorbij KNP Eemnes moet zijn om zonder files in Utrecht te komen en voor 6:30 voorbij KNP Muiderberg.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Het leek me erg sterk dat je in Almere een 2onder1 kap kan vinden voor 180K. Dus even gekeken op funda, en dat is idd niet te vinden. Wel hoekhuizen overigens.Mx. Alba schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:37:
Van Almere naar Amersfoort is nog wel te doen via de A27-A1. Nieuwegein is een stuk lastiger dan moet je nog de A27 langs Hilversum enzo, dat is vaak file.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
De plannen voor de A6/A9 hebben steeds wel bestaan, maar er was geen geld om ze uit te voeren. In de tussentijd kon er voor de Floriade van 1982 wel een tijdelijke weg worden aangelegd, vooruitlopend op de A6/A9. Dit is de Gaasperdammerweg geworden, maar de tijdelijke openstelling is inmiddels toch wel erg definitief geworden: er worden momenteel forse verbredingen gepland.
Daarnaast hebben er nog tijdenlang plannen gelegen voor een Markerwaardpolder, waardoor aan de noordkant van Almere (nu IJ-meer eigenlijk) een snelweg gepland kon worden. Maargoed, de Markerwaard is er nooit gekomen, de IJ-meer-verbinding vooralsnog ook niet.
Ofwel: plannen goed, uitvoering minder.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Voor de rest: is Vathorst/Nijkerveen nog binnen budget? dan zou ik daar eens kijken. Binnendoor is smorgens ook niet al te geweldig, maar volgens mij scheelt het wel.
Een muis maakt nog geen piepshow