"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Nope, dat is het niet!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
klint lekker... maaruh pingen lukt wel?
probeer es te pingen naar een www.tweakers.nl want het lijkt wel of de dns niet lekker is... heb ik ook een keer gehad.. wel goed ingesteld maar werkte gewoon niet... dus mn browser en pop mail deden het niet.. erg irri...
Erhm toen heb ik iets erg drastisch moeten doen.. (reinstall windows..
).. maar het is wel het snelste oplossing..
probeer es te pingen naar een www.tweakers.nl want het lijkt wel of de dns niet lekker is... heb ik ook een keer gehad.. wel goed ingesteld maar werkte gewoon niet... dus mn browser en pop mail deden het niet.. erg irri...
Erhm toen heb ik iets erg drastisch moeten doen.. (reinstall windows..
).. maar het is wel het snelste oplossing..
Ja hij wil wel pingen!!!
Gemiddeld 150 bij http://www.tweakers.net
Gemiddeld 150 bij http://www.tweakers.net
Kun je ook naar een domein pingen?
Browser: proxy aan staan? misschien nieuwe verbinding aanmaken bij de externe toegang.
Outlook: nieuw account aanmaken.
Voor beiden geldt ook dat het nog wel eens wil helpen als je ze opnieuw installeert.
Succes!
Browser: proxy aan staan? misschien nieuwe verbinding aanmaken bij de externe toegang.
Outlook: nieuw account aanmaken.
Voor beiden geldt ook dat het nog wel eens wil helpen als je ze opnieuw installeert.
Succes!
HE, probleem opgelost!!!!
Ik heb het TCP/IP externe toegangs adpter protocol verwijderd en nu doet'ie het!!
Bedankt voor de reply's
Greetz Animal_X
Ik heb het TCP/IP externe toegangs adpter protocol verwijderd en nu doet'ie het!!
Bedankt voor de reply's
Greetz Animal_X
Pagina: 1