Ik heb een probleem dat na het terugzetten van een image van de C schijf, de D schijf niet meer wordt herkend. In schijfbeheer wordt de partitie die eerst D was wel zichtbaar (Er staat bij: in orde, partitie onbekend), maar ik kan er vanuit XP geen drive letter meer aan koppelen. Rechts klikken op de partitie laat alleen de optie verwijderen zien, de rest is grijs.
Wat ik voordat dit allemaal fout ging heb gedaan is het volgende: schijf verdeeld in twee partities, C en D schijf. Op C is Win-XP geinstalleerd, en op D staat data. Hierna heb ik met drive-image een image van C gemaakt, en op D weggeschreven. Nadat XP was gecrashed, heb ik de image vanaf D teruggeschreven naar C. Dit is goed gegaan (XP start weer op zoals ie was), maar de D schijf is nu dus weg.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de dataschijf weer actief kan maken?
Wat ik voordat dit allemaal fout ging heb gedaan is het volgende: schijf verdeeld in twee partities, C en D schijf. Op C is Win-XP geinstalleerd, en op D staat data. Hierna heb ik met drive-image een image van C gemaakt, en op D weggeschreven. Nadat XP was gecrashed, heb ik de image vanaf D teruggeschreven naar C. Dit is goed gegaan (XP start weer op zoals ie was), maar de D schijf is nu dus weg.
Heeft er iemand enig idee hoe ik de dataschijf weer actief kan maken?