Vaag probleem bij Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Het komt regelmatig voor dat ik zonder reden uit een multiplayer game wordt gegooid waarbij ik vervolgens alleen mijn console nog zie.

Normaal staat de reden vermeld als
'timed out' of 'you have been kicked' maar in mijn geval is het zonder een reden.

Is dit weleens bij andere spelers gebeurt of ben ik de enige? Of is dit soms het gevolg van een interne fout van het spel of systeem? Het ligt niet aan het overclocken want het gebeurt ook op de normale snelheid.

Voor ik het vergeet,
het is een legale Half-Life met de nieuwste patch (en CS 1.0).

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dat is de nieuwe anti cheat patch van CS ..
get used to it until there's another patch

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

soms heb ik hetzelfde maar dat komt dan omdat de pc bij een map-change niet binnen de tijd weer terug in het spel is...best wel irritant

gewoon "retry" intypen in de console

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dat heb ik ook wel es.. gewoon zonder melding terug naar de console.. zal wel een van de zoveel bugs zijn..

Verwijderd

Mijn mapchange duurt gewoon zooo ontzettend lang dat de rest al 3 potjes heeft gespeeld voordat ik weer eens in t spel ben. :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
Op zondag 18 februari 2001 14:32 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Mijn mapchange duurt gewoon zooo ontzettend lang dat de rest al 3 potjes heeft gespeeld voordat ik weer eens in t spel ben. :(
bij mij ook :(

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Bij mij gebeurt het helaas tijdens het spel, dus niet bij een map change. Ik dacht in het begin dat ze mij er steeds heimelijk eruit gooiden wanneer ik iets te goed speelde :? (terwijl ik ook maar met 56K speel).

En ik gebruik geen cheats Elect!

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Wildfire

Joy to the world!

Dat zullen wel servers met punkbuster zijn. Die smijten je eraf als je geen punkbuster gebruikt.

Ik trof dit namelijk vandaag, ik zat net in het spel en dááág verbinding. Een retry gedaan en die gast zei dat het kwam omdat ik geen punkbuster gebruikte. Hij had het nog maar net gezegd, of ik werd weer gekicked en kreeg de melding dat ik van de server gebanned was!!!

Toen ik eens naar de naam keek, zag ik wel [PB] ervoor staan. Van dergelijke servers kun je dus beter afblijven als je geen punkbuster hebt...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Call me stupid maar wtf is punkbuster??:?

Verwijderd

proggie om cheaters het leven zuur te maken :) ('t zit em in de naam he ?)

• Martinus_E
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Topicstarter
Dit waren geen servers met Punkbuster, want dan zou die informatie er moeten staan in je console wanneer je er word uitgegooid. Ik heb dat reply eens geprobeert... CS probeert dan te reconnecten maar stopt steeds na vier pogingen. Dus ik hou het maar op een server error ofzo (niet dat ik nu ophou met balen als het weer gebeurt :().

Verwijderd

offtopic:
Over punkbuster gesproken, die client werkt bij mij dus niet. Als ik hem opstart en daarna CS ga spelen wordt ik op punkbuster servers er nog net zo hard uit gekicked als voorheen:(:(

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 20:50

ALH

Dit had ik ik ook een keer bij een maat van mij op het netwerk, maar het kwam omdat 1 van hen de hele tijd met z'n schoenen op de netwerkkabel zat :D

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• logray
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05-2025

logray

Winning is not everything.

Ok even de antwoorden op al jullie vragen:

(1) Je wordt de server uitgekicked zonder reden. Dit komt doordat een of andere oetlul zo nodig een speedcheat moest verzinnen. Hierdoor waren mensen in staat om binnen 2 seconden van de ene kant naar de andere kant van het level te komen. Daar is nu een patch voor, maar deze heeft als nasty side-effect dat hij willekeurig mensen de server uitrapt en naar de console verbant. Zonder enige redenen. Het gebeurde mij ook af en toe.

(2) Punkbuster (www.punkbuster) is een anticheat programma. De server draait een server version, waar op ingelogd moet worden door de clients. De client side scant of er cheats ed. op de computer van de gebruiker geinstalleerd staan. Is dat het geval, dan krijgt deze gebruiker geen "approval" om in te loggen op de punkbuster server. Mocht er dan geconnect worden naar een punkbuster CS server, dan wordt je daar binnen een minuut of 2 uitgekiked omdat je niet "validated" bent.

Zo...dat was heel wat typewerk. Ik hoop dat jullie genoeg weten zo :)

Nog ff 1 note. Punkbuster is zeker roelant, omdat anders de warscene wordt verpest. Mochten jullie nog wat willen weten over CounterStrike, vraag het maar, wie weet weet ik het...

Was Signed,
[TRCC]logray - leader of clan [TRCC]
Look us up at www.clanbase.com (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=11441)

See yoooouuuuuuu !!

Verwijderd

een voudig moet je maar niet op 486 servers spelen

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 03:09

Sath

Echt niet!!

Op maandag 19 februari 2001 09:39 schreef logray het volgende:
.........

(1) Je wordt de server uitgekicked zonder reden. Dit komt doordat een of andere oetlul zo nodig een speedcheat moest verzinnen. Hierdoor waren mensen in staat om binnen 2 seconden van de ene kant naar de andere kant van het level te komen. Daar is nu een patch voor, maar deze heeft als nasty side-effect dat hij willekeurig mensen de server uitrapt en naar de console verbant. Zonder enige redenen. Het gebeurde mij ook af en toe.
........
Ik had een keer ergens in een andere thread gelezen waarom je door die patch gekicked wordt. Als je even lagt dan blijf je even hangen en daarna schiet je even een stukje snel vooruit. De server ziet dit en denkt dat je die gehate speedcheat gebruikt. Het gevolg hiervan is dus een flinke kick.
Heb het zelf al heel vaak gehad.(cheat niet, wel een rotverbinding met veel lag :( )

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• logray
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05-2025

logray

Winning is not everything.

Ja zoiets heb ik ook gehoord. In ieder geval is het puur willekeurig. Soms lag ik 4 seconden en speel ik vrolijk verder. Soms lijk ik echt niet te laggen en lig ik er op eens uit.
Pagina: 1