Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
soms heb ik hetzelfde maar dat komt dan omdat de pc bij een map-change niet binnen de tijd weer terug in het spel is...best wel irritant
gewoon "retry" intypen in de console
gewoon "retry" intypen in de console
dat heb ik ook wel es.. gewoon zonder melding terug naar de console.. zal wel een van de zoveel bugs zijn..
Verwijderd
Mijn mapchange duurt gewoon zooo ontzettend lang dat de rest al 3 potjes heeft gespeeld voordat ik weer eens in t spel ben.
bij mij ookOp zondag 18 februari 2001 14:32 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Mijn mapchange duurt gewoon zooo ontzettend lang dat de rest al 3 potjes heeft gespeeld voordat ik weer eens in t spel ben.
Bij mij gebeurt het helaas tijdens het spel, dus niet bij een map change. Ik dacht in het begin dat ze mij er steeds heimelijk eruit gooiden wanneer ik iets te goed speelde
(terwijl ik ook maar met 56K speel).
En ik gebruik geen cheats Elect!
En ik gebruik geen cheats Elect!
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Dat zullen wel servers met punkbuster zijn. Die smijten je eraf als je geen punkbuster gebruikt.
Ik trof dit namelijk vandaag, ik zat net in het spel en dááág verbinding. Een retry gedaan en die gast zei dat het kwam omdat ik geen punkbuster gebruikte. Hij had het nog maar net gezegd, of ik werd weer gekicked en kreeg de melding dat ik van de server gebanned was!!!
Toen ik eens naar de naam keek, zag ik wel [PB] ervoor staan. Van dergelijke servers kun je dus beter afblijven als je geen punkbuster hebt...
Ik trof dit namelijk vandaag, ik zat net in het spel en dááág verbinding. Een retry gedaan en die gast zei dat het kwam omdat ik geen punkbuster gebruikte. Hij had het nog maar net gezegd, of ik werd weer gekicked en kreeg de melding dat ik van de server gebanned was!!!
Toen ik eens naar de naam keek, zag ik wel [PB] ervoor staan. Van dergelijke servers kun je dus beter afblijven als je geen punkbuster hebt...
Dit waren geen servers met Punkbuster, want dan zou die informatie er moeten staan in je console wanneer je er word uitgegooid. Ik heb dat reply eens geprobeert... CS probeert dan te reconnecten maar stopt steeds na vier pogingen. Dus ik hou het maar op een server error ofzo (niet dat ik nu ophou met balen als het weer gebeurt
).
Verwijderd
offtopic:
Over punkbuster gesproken, die client werkt bij mij dus niet. Als ik hem opstart en daarna CS ga spelen wordt ik op punkbuster servers er nog net zo hard uit gekicked als voorheen:(
Over punkbuster gesproken, die client werkt bij mij dus niet. Als ik hem opstart en daarna CS ga spelen wordt ik op punkbuster servers er nog net zo hard uit gekicked als voorheen:(
Dit had ik ik ook een keer bij een maat van mij op het netwerk, maar het kwam omdat 1 van hen de hele tijd met z'n schoenen op de netwerkkabel zat
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ok even de antwoorden op al jullie vragen:
(1) Je wordt de server uitgekicked zonder reden. Dit komt doordat een of andere oetlul zo nodig een speedcheat moest verzinnen. Hierdoor waren mensen in staat om binnen 2 seconden van de ene kant naar de andere kant van het level te komen. Daar is nu een patch voor, maar deze heeft als nasty side-effect dat hij willekeurig mensen de server uitrapt en naar de console verbant. Zonder enige redenen. Het gebeurde mij ook af en toe.
(2) Punkbuster (www.punkbuster) is een anticheat programma. De server draait een server version, waar op ingelogd moet worden door de clients. De client side scant of er cheats ed. op de computer van de gebruiker geinstalleerd staan. Is dat het geval, dan krijgt deze gebruiker geen "approval" om in te loggen op de punkbuster server. Mocht er dan geconnect worden naar een punkbuster CS server, dan wordt je daar binnen een minuut of 2 uitgekiked omdat je niet "validated" bent.
Zo...dat was heel wat typewerk. Ik hoop dat jullie genoeg weten zo
Nog ff 1 note. Punkbuster is zeker roelant, omdat anders de warscene wordt verpest. Mochten jullie nog wat willen weten over CounterStrike, vraag het maar, wie weet weet ik het...
Was Signed,
[TRCC]logray - leader of clan [TRCC]
Look us up at www.clanbase.com (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=11441)
See yoooouuuuuuu !!
(1) Je wordt de server uitgekicked zonder reden. Dit komt doordat een of andere oetlul zo nodig een speedcheat moest verzinnen. Hierdoor waren mensen in staat om binnen 2 seconden van de ene kant naar de andere kant van het level te komen. Daar is nu een patch voor, maar deze heeft als nasty side-effect dat hij willekeurig mensen de server uitrapt en naar de console verbant. Zonder enige redenen. Het gebeurde mij ook af en toe.
(2) Punkbuster (www.punkbuster) is een anticheat programma. De server draait een server version, waar op ingelogd moet worden door de clients. De client side scant of er cheats ed. op de computer van de gebruiker geinstalleerd staan. Is dat het geval, dan krijgt deze gebruiker geen "approval" om in te loggen op de punkbuster server. Mocht er dan geconnect worden naar een punkbuster CS server, dan wordt je daar binnen een minuut of 2 uitgekiked omdat je niet "validated" bent.
Zo...dat was heel wat typewerk. Ik hoop dat jullie genoeg weten zo
Nog ff 1 note. Punkbuster is zeker roelant, omdat anders de warscene wordt verpest. Mochten jullie nog wat willen weten over CounterStrike, vraag het maar, wie weet weet ik het...
Was Signed,
[TRCC]logray - leader of clan [TRCC]
Look us up at www.clanbase.com (http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=11441)
See yoooouuuuuuu !!
Ik had een keer ergens in een andere thread gelezen waarom je door die patch gekicked wordt. Als je even lagt dan blijf je even hangen en daarna schiet je even een stukje snel vooruit. De server ziet dit en denkt dat je die gehate speedcheat gebruikt. Het gevolg hiervan is dus een flinke kick.Op maandag 19 februari 2001 09:39 schreef logray het volgende:
.........
........
Heb het zelf al heel vaak gehad.(cheat niet, wel een rotverbinding met veel lag
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
Ja zoiets heb ik ook gehoord. In ieder geval is het puur willekeurig. Soms lag ik 4 seconden en speel ik vrolijk verder. Soms lijk ik echt niet te laggen en lig ik er op eens uit.
Pagina: 1