-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Ik ben ook uitgenodigd om er binnenkort op te gaan. Als de foto's de moeite waard zijn zal ik ook een case aan maken.
op mijn website zijn plaatjes te vinden vanuit de Aegonflat
[ Voor 18% gewijzigd door Laurens op 14-04-2008 13:03 ]
en nee dat heeft niks met de vuurwerkramp te maken...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Heb jij misschien deze foto's in wallpaper formaat? Normaal zou ik dit via DM doen maar dat heb je niet aanstaan (check profiel for email / msn, bvd)
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Ik als enschedeër wil ook wel van foto 1, 2 en een wallpaper liefst 1920*1200
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Zijn ze al klaar met afbouwen dan? Laatst kon ik gewoon naar binnen lopen en de lift naar boven pakkenKwartjuh schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:37:
nee, dit is geregeld via een fotoclub waar ik in zit. Je mag absoluut niet zomaar naar boven. (kan ook niet, heb je speciale sleutel voor nodig in de lift)
dat weet ik, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik liever niet de RAW of volledige JPG op internet plaatst. Copyright ensowAugmentoR schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:40:
Als het wallpaperen te veel tijd kost mag je ze ook wel ongecropped ergens posten hoor
klopt, er word aan de binnenkort nog afgewerkt.mtenbos schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:00:
als ik het goed heb zijn ze nog niet helemaal klaar, op de bovenste etages zijn ze nog bezig
[ Voor 28% gewijzigd door Kwartjuh op 14-04-2008 17:15 ]
I am the great Cornholio!
op dit moment 1280x900 en geen losse jpgs zal later even kijken wat ik daar me ga doen.
En ook grappig om te zien hoe het er bovenop de Klanderij uitziet... lijkt wel een gevangenis met binnenplaats
En wie elke dag zo'n uitzicht wil... naja bijnadan, op de 21e (van 28) verdieping staat nog een appartementje te koop voor slechts € 425.000
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.