Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 pop account stuurt als .local

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:35
We hebben een tijdje een exchange server gehad maar zijn nu toch weer terug gegaan naar pop. Nou gaat alles goed behalve mail naar 1 adres naam@bedrijsnaam.nl wordt pas na verzenden naam@bedrijfsnaam.local

De headers laten dit ook zien:

From: "Sen" <Sen@bedrijsnaam.nl>
To: "Naam" <Naam@bedrijfsnaam.local>
Subject:
Date: Mon, 14 Apr 2008 09:57:10 +0200
Message-ID: <003101c89e05$24e32470$6ea96d50$@nl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;
boundary="----=_NextPart_000_0032_01C89E15.E86BF470"
X-Mailer: Microsoft Office Outlook 12.0
Thread-Index: AcieBSPmxlFFsGD9SFWfgOYXuWn/UA==
Content-Language: nl
X-MS-TNEF-Correlator:

Maar de naar email was ingetypt naam@bedrijfsnaam.nl nog gecontroleerd in adres boek en overal in outlook staat gewoon .nl behalve als we hem weer terug krijgen omdat hij niet verzonden kan worden. Bij verzonden items als je op de naam typt krijg je het tabblad emailadressen en daar staan dus 2 email adressen 1ste smtp:gebruiker@domein.local en de 2de smtp:gebruiker@local.nl en ik krijg hem niet van de eerste afof de eerste verwijdert daar.

Weet iemand hoe je de .local's voor goed weg krijgt ?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Exchange server admin moet even aangeven dat de externe adressen in de address policy de primary zijn. De automagisch gegenereerde domain adresjes zijn denk ik hier de primary.

Forget your fears...
...and want to know more...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hij heeft toch geen Exchange meer?
Dan zou je op de Outlook client de nickname cache even moeten opschonen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

De nickname cache lijkt mij ook ja. Tikje naar OFF want Exchange is niet meer aanwezig, dus puur outlook :)