• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
Ik wil 70 foto's verkleinen, voorzien van een zwart kader en rechtsonderin doorzichtig mijn naam zetten.

Hoe pak ik dit aan?

Ik duik als ik thuis ben ook internet even op om te zoeken via Google, maar ben benieuwd hoe de tweakers het hier doen _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door sanderander op 14-04-2008 10:33 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Deze tweaker gebruikt eerst zelf Google, ware het niet dat hij ooit Eigen tool gemaakt: Kaders om foto's in de active topics langs heeft zien komen. :P
En zo zijn er nog circa 163.823 programma's die exact hetzelfde doen...

En als je gewoon de 3 belangrijkste woorden uit je titel in de search gooit ([search=verkleinen kader watermerk]), is dat topic hit 1. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Voutloos op 14-04-2008 10:38 ]

{signature}

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Photoshop gebruiken...
Ik weet niet exact hoe het heet (volgens mij "automate") maar je kan in photoshop dingen automatiseren.
Actions zo instellen dat je wil verkleinen naar het door jou gewenste formaat, kader erbij doen (eventueel croppen) en vervolgens je handtekening/watermerk er overheen/erbij zetten...

Dat zou moeten werken...

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

http://www.bordermaker.nl/ zoals gemeld is in de 2e post. Gebruik het al een paar jaar, en werkt erg makkelijk.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie bovenstaand, en verder mis ik ondanks je zin in het klein, toch een stukje inzet: laat dit dan voor wat het is tot je thuis bent om het op te zoeken op je gemak, scheelt een topic aanmaken :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.