Dreamweaver check in/check out compatible php ide

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op mijn werk gebruiken we dreamweaver om websites te developen en binnen dreamweaver gebruiken we het check in/check out mechanisme waar dreamweaver *.lck files op de server plaatst.

voor php ontwikkeling vind ik dreamweaver een beetje een bulky tool die weinig extra bied maar door het gebruik van het check in/check out verhaal kan ik niet zomaar overstappen naar een andere tool.

weet iemand een tool die een soort gelijk check in/check out mechanisme heeft wat compatible is met het dreamweaver mechanisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

TeeDee

CQB 241

Als je het bedrijfsmatig zo voor elkaar kan krijgen om Subversion te gaan gebruiken kan je eens kijken naar SubWeaver (+/- $60,-) of SVN4DW. Op die manier kan je de Dreamweaver gebruikers hun sources in Subversion laten plaatsen en kan jij in jouw IDE ook een Subversion plugin gebruiken.

Trouwens, afaik kan Dreamweaver met elke sourcecontrol aan de slag: zolang deze de communicatie via WebDav voert.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Deze verplaats ik naar Development Tools & Environments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TeeDee schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:12:
Als je het bedrijfsmatig zo voor elkaar kan krijgen om Subversion te gaan gebruiken kan je eens kijken naar SubWeaver (+/- $60,-) of SVN4DW. Op die manier kan je de Dreamweaver gebruikers hun sources in Subversion laten plaatsen en kan jij in jouw IDE ook een Subversion plugin gebruiken.

Trouwens, afaik kan Dreamweaver met elke sourcecontrol aan de slag: zolang deze de communicatie via WebDav voert.
ja ik zat ook al naar subversion te kijken. we hebben al een subversion server draaien voor andere departments maar ik weet niet zeker of deze ook via webdav bereikbaar is.

in ieder geval bedankt voor de tips m.b.t. de subweaver en svn4dw plugins