Is het mogelijk om vanaf een website naar een bepaald hoofdstuk in een word document te linken? Ik heb heel wat af gegoogled maar kan niks zinsvol vinden. Vraag me ook af of het uberhaupt kan.
In feite kan je je .doc bestand omzetten naar .html en er anchors aan verbinden?
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Bedenk ook dat niet iedereen Word heeft
Ik heb geen office pakket op mn pc, gebruik alleen Google Docs bijv. Anderen gebruiken bijv. weer OpenOffice. Mocht je iets vinden, waterdicht is het toch niet. Het idee er een .html file van te maken lijkt me dan ook goede oplossing.
PDF?
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Meer mensen kunnen een PDF openen dan een willekeurig Word-document.neothor schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:12:
Alsof iedereen wel PDF heeft![]()
Dit mischien iets?
http://support.microsoft.com/kb/310520
Bovendien heb je nog het compatibiliteitsprobleem tussen de verschillende Office-versies (97/XP/2003/2007). Zo kan je met een oude Office-versie geen Word-document openen dat door een te recente versie gemaakt werd.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Als je zo'n open XML format gebruikt: XLink/XPointer.
Verwijderd
Inderdaad: lezen is tamelijk standaard, maar niet iedereen kan PDF's maken. Op de Mac kan het altijd, maar voor Windows moest ik daar altijd een apart programma voor hebben.
Let wel: als ik het goed lees, werkt dit alleen als het doc in de browsers wordt geopend. Ik betwijfel ten zeerste of dit werkt buiten IE. (Ik wil het t.z.t. best even controleren in OSX met FF en SF.)Dit mischien iets?
http://support.microsoft.com/kb/310520
werkt idd niet goed in FF.
Handigste manier zou toch blijven om een .doc automatisch (en zonder verlies van opmaak) te converteren waarbij er direct anchors aan de hoofdstukken hangen. Dan komt dus de vraag hoe je dat het makkelijkste doet...
Zoals ik de support link lees dien je van tevoren al Bookmark_name toegewezen te hebben in je word document en mij lijkt de functie juist interessant voor een woud aan word documenten dat ik al heb staan (zonder Bookmark_name).
Hoe dan ook, blijf de discussie hier met interesse volgen
Handigste manier zou toch blijven om een .doc automatisch (en zonder verlies van opmaak) te converteren waarbij er direct anchors aan de hoofdstukken hangen. Dan komt dus de vraag hoe je dat het makkelijkste doet...
Zoals ik de support link lees dien je van tevoren al Bookmark_name toegewezen te hebben in je word document en mij lijkt de functie juist interessant voor een woud aan word documenten dat ik al heb staan (zonder Bookmark_name).
Hoe dan ook, blijf de discussie hier met interesse volgen
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Pagina: 1